Gratuluju k tahum.
Techniku asi nikdy nebudes mit 100% (stejně jako já), ale zlepšení tam je velmi výrazný a když člověk tahá maximálky, tak to podle mě ani nejde udržet 100% čistou techniku. Výkon je to už velmi pěknej.
Jenom se chci zeptat k tomu fyzioterapeutovi. Jak se prosim tě shání takový chápavý fyzioterapeut, který mě nebude odrazovat od cvičení ? Máš placenýho doktora?
Gratuluju k tahum.
Techniku asi nikdy nebudes mit 100% (stejně jako já), ale zlepšení tam je velmi výrazný a když člověk tahá maximálky, tak to podle mě ani nejde udržet 100% čistou techniku. Výkon je to už velmi pěknej.
Jenom se chci zeptat k tomu fyzioterapeutovi. Jak se prosim tě shání takový chápavý fyzioterapeut, který mě nebude odrazovat od cvičení ? Máš placenýho doktora?
Samozřejmě soukromej fyzioterapeut, já sem šel prvotně rovnou tam, protože jsem prostě chtěl odborníka a jsem ochotnej za to ty peníze jednou měsíčně dát. Konkrétně tenhle razí metodu MFK (to si vygoogluješ) a fakt mi to vyhovuje, navíc je vidět, že ho to baví a pořád se vzdělává, neskončil u Bc., zrovna nedávno dodělal Mgr. a jezdí i na různý kurzy, např. byl na semináři nějaký americkýho odborníka na akupunkturu atd., takže jsem u něj spokojenej.
Jinak k těm tahům, ono 100% technika je stejně u každýho jiná, takže já se prostě chci dopracovat k tomu, aby to nebylo vyloženě nebezpečný a abych tim způsobem něco slušnýho zvednul a budu spokojenej.
_________________ No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable. Socrates
Čau, taky gratuluju k výkonům, hezky se na tvuj log dívá. Kolik teďka vlastně vážíš?
Díky, ale pořád jsem příliš slaboučký, ale pracuje se na tom ... kolik teď vážim přesně nevim, protože mi před cca 2 měsícema došla baterka ve váze a od tý doby sem nebyl schopnej tam koupit novou :) ... ale co sem se vážil posledně tak to bylo 105, takže teď to odhaduju tak 107-110kg