|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
spekounP
|
Zaslal: st listopad 12, 2014 11:35 pm Předmět: |
|
|
12.11.2014 dnešní pozdněvečerní trenál v Eaglu
byl jsem dost psychicky zdrchanej z rachoty, ale nakonec to bylo dobré
1. shyby - 7x6
2. bench - 5x3 (112,117,117,117,117kg) dnes se silnější neprotáčivou osou o dost lepší než minule
3. hammer latpulldown - 6x10
4. MP - 4x6 (70,70,70,71kg) + 5x72,5kg - tohle mě potěšilo, musím zaklepat, ale snad jsem přišel na správnou techniku tohohle cviku
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
spekounP
|
Zaslal: so listopad 15, 2014 10:20 pm Předmět: |
|
|
14.11.2014
jsem naštvanej, v plánu jsem měl odjet v pátek těžký dřepy v bandech + mrtvolu, jenže ve čtvrtek v práci se se mnou utrhla hrana výkopu na stavbě a sjel jsem cca metr do díry po nohách, při dopadu jsem cítil škubnutí v pravým kvadricepsu a lehkou bolest, která cca po 15min odezněla. No a na tréninku to začalo znova bolet a dost nepříjemně mě to limitovalo, není to nic zásadního, dá se udělat dřep, ale nemůžu se o tu nohu 100% opřít a vyvinout maximální tlak, různě tý bolesti uhýbám, což je špatně, začala mě z toho brát kyčel, prostě napikaču
1. dřep - dojel jsem to do 1x190kg bez bandů, což měla být poslední rozcvik série, ale bylo jasný, že to nedám, tak jsem to radši nedráždil
2. mrtvola - pokus jestli nepůjde něco odtahat, skončil jsem u dvojky s 220kg, dál to nemělo smysl
3. bench - 5x10 (50,60,70,80,90kg) + 2x9x100kg
4. takovej nezvyklej pákovej stroj imitující pohyb podobný stahovaní horní kladky na záda - 7x10
5. tlaky s jednoručkama incline - 3x10 up to 30kg, 3x7x37kg
6. předkopy jednonož - 3x10
|
|
| nahoru |
|
 |
spekounP
|
Zaslal: st listopad 19, 2014 10:56 am Předmět: |
|
|
18.11.2014
1. dřep - 3x160kg no belt, 2x175kg, 1x185kg, 3x3x165kg
2. bench - 4x2 (117, 120, 120, 120kg)
3. shyby dopomoc - 6x8
4. tlaky s ručkama ve stoje - 5x10 up to 27kg, 2x8x30kg