Tak, kdyz uz jste tu nacli tu inteligenci volicu, tak alespon pro me je vetsina Cechu co zije v zahranici inteligentnejsich, nez nejaky prumerny Pepik s maturitou co pracuje jako delnik 40h/tydne (pro me prumerny Cesky obcan). No a podivejte se koho volili Cesi v zahranici
nejde to brat jenom takhle... znam spoustu lidi co odjeli do zahranici protoze treba nedokoncili vejsku a ted delaj v australii, irsku, bla bla, cisniky a to je na urovni ceskejch pepiku
Volený kanditát + IQ voliče, to by mohla být celkem zajímavá statistika.
_________________ Non-functional hypertrophy (sarcoplasmic hypertrophy) doesn’t lead to an improvement in the capacity to produce force, but it does lead to added body weight (thus you have to carry more weight without having more strength).
já nejsem nadšený ani z jednoho kandidáta,ovšem vím,že půjdu volit a na hradě určitě nechci Zemana.Člověk,který je pořád spojený pupeční šňůrou s lidskou špínou Šloufem,který byl zapletený s Mrázkem,s přípravou vraždy Slonkové.Člověk za jehož éry policie a státní zastupitelstvo bylo pod palcem politiků a mafiáni tahali za nitky,plus asi dalších milion věcí a kauz,které mi na lháři,demagogovi a osobě bez charakteru vadí,mi nedovolí dát hlas jemu a dám ho Karlovi,byť to bude volba menšího zla
_________________ Kdyz jsem byl mlady,byl jsem namysleny.Ale ted uz nemam chybu...
chci jen dodat,že existují voliči,ať už na straně zemana nebo karla,kteří jsou asi stokrát chytřejší než vy,což si musí uvědomit všichni,kteří šmahem označí sympatizanty jednoho či druhého kandidáta za blbce a ignoranty
_________________ Kdyz jsem byl mlady,byl jsem namysleny.Ale ted uz nemam chybu...
Naposledy upravil Broken dne so leden 19, 2013 12:08 pm, celkově upraveno 2 krát
Je to arogantní ješita, který si myslí, že má vždy pravdu. Rád se poslouchá a hodně toho namluví, ale ve skutečnosti řekne velice málo. Důkazem budiž poslední debata...