Koho budete volit ve 2. kole prezidentské volby?

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 35, 36, 37  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Koho budete volit ve 2. kole prezidentské volby?  Úvodní stránka -> Události, komentáře... -> Koho budete volit ve 2. kole prezidentské volby?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Můj hlas dostane:
Miloš Zeman
32%
 32%  [ 48 ]
Karel Schwarzenberg
46%
 46%  [ 70 ]
Nikdo, volit nepůjdu
20%
 20%  [ 31 ]
Celkem hlasů : 149

Autor Zpráva
Seva98

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2013 10:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak, kdyz uz jste tu nacli tu inteligenci volicu, tak alespon pro me je vetsina Cechu co zije v zahranici inteligentnejsich, nez nejaky prumerny Pepik s maturitou co pracuje jako delnik 40h/tydne (pro me prumerny Cesky obcan). No a podivejte se koho volili Cesi v zahranici

http://volby.idnes.cz/prezidentske-volby-2013.aspx?k=1&t=2&o=world

https://www.zonetraininglog.com
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witus

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2013 10:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

nejde to brat jenom takhle... znam spoustu lidi co odjeli do zahranici protoze treba nedokoncili vejsku a ted delaj v australii, irsku, bla bla, cisniky a to je na urovni ceskejch pepiku
jnerez

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2013 11:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Zeman včera v debatě Schwarzenberga úplně "sundal", že ji moderátor musel skončit.

madball

PříspěvekZaslal: so leden 19, 2013 11:09 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Vejška ještě neznamená, že je někdo inteligentnější, než někdo bez ní.

Můžeme si tady udělat třeba takovej průzkum.

Tady je nějakej IQ test:

http://www.celysvet.cz/iq-test-zdarma-i-s-vysledky

Volený kanditát + IQ voliče, to by mohla být celkem zajímavá statistika.