Docela me prekvapil vypis z uctu za minuly rok a polozka obrat na uplnem konci. Na to, ze jsem student a v tom cisle jsou zahrnute jen naklady za veci co jsem si koupil, zabavu, telefon, dovolenou, obleceni apod. tak me to docela prekvapilo A neni v tom treba najem/jidlo, to mam stale "zadarmo"
Ziskat dobrou praci pri studiu proste bylo za trest, ale ted uz doufam mam vse co jsem chtel Takze tenhle rok uz je v planu uz i konecne neco usetrit
Serou mě u nás závory na přejezdu, člověk tam stojí 5 minut a nic nejede, prostě projede vlak a dalších 5 minut jsou závory dole, a tím myslím opravdu pět minut, ne jako když někde čekáte minutu. Dneska 2x.
_________________ Do posilovny chodím jen proto, abych mohl říkat, že tam chodím.
Chvála je příjemná, kritika potřebná! - Jaromír Jágr 68.
Docela by se osvědčilo kdyby články stejnýho charakteru, respektivě soutěže na main webu např. AC 2013 byly co se týče dizkuzí sjednoceny.......byl by to problém?
Když už novej článek a bleskovka a zase článek tak by nazor za názorem mohl plynout pořád dál a dál ne? Stejně tak u logů a podobně.
Ji a aby ti sem patřilo: Ano, to mě sere.
Zada, absolutne nechapu co se to zase deje. Posledni cviceni jsme mel v ctvrtek, pak 2 dny byly pohode, vubec zadna namaha, jen jsem 1x denne zada a nohy trochu protahoval.
Dneska rano jsem vzdal a skoro se hned skacel na zem. Nemuzu ani sedet ani lezet ani stat rovne, natoz normalne chodit.
Ted uz muzu jaks taks sedet u pc a psat, ale musim se na zidly stale nejak kroutit a osivat.
S cvicenim je amen, i kdyby to melo trvat par mesicu nez ty zada napravim.
A nepřepískl jsi protahování? J8 mám problémy s plotýnkama a když to přepísknu, je to horší než po mrtvole...
Mozna, ale netusim jak by to bylo mozne, vcera jsem se totis protahoval uz dopoledne, pak po obede 2h spal, a celej den vse v poho, ale dneska rano ukrutna bolest. Kdyby me ted nekdo nabidl, ze me toho navzdy zbavi za 100 tacu, tak bych mu to vyplatil nadrevo.