PROTEINY II.

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 402, 403, 404 ... 558, 559, 560  Další

odeslat nové téma  Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí - PROTEINY II.  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> PROTEINY II.
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Zajímavé
články
a odkazy
k tématu:
Bara

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 8:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Veruš napsal:
Někde jsem četla, že půl hodiny po cvičení nastává v těle "anabolické" okno, kdy je tělo schopné přijmout až dvojnásobné množství živin. Proteinem přerušíš katabolické procesy a nastartuješ regeneraci a růst svalů...asi tak nějak. Co je na tom pravdy těžko říct, nejsem odborník

To jsi četla dobře a možná i tady,protože to tu samozřejmě bylo několikrát probíráno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
vejdy

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 9:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

@Johny.Fox - 100 % Whey Protein Professional od Scitecu doporučuji příchuť čokoláda-oříšek,chutná jak čerstvá oříšková tatranka !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Draper

PříspěvekZaslal: ne březen 10, 2013 6:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Draper napsal:
Dostalo se mne do rukou par vzorku naprosto vynikajciho proteinu Cor-Performacne Whey od Cellulor v cokoladove prichuti, ktery se v CR myslim zatim neprodava, ale cca do mesice uz by mel byt na trhu. Chut naprosto luxusni, u me predcil o mnou stale preferovany Combat. Vyborna rozpustnost, kremova konzistence, neprasi, vuni mne pripomina neco jako Nesquik a chutna tak trochu jak belgicka cokolada (nebo nevim, k cemu bych to prirovnal). Co se tyka slozeni, tak je to 50% izolat, 50% koncentrat a obsahuje pouhe 2,5g laktozy na 100g. Opravdu chutove a jak se zda tak i kvalitou hodne povedeny protein, takze pokud si v nejblizsi dobe nejaky budu porizovat, rad si pockam prave na tento. A vsem doporucuji.