|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Zajímavé články a odkazy k tématu: | |  |
Bara

|
Zaslal: so březen 09, 2013 8:19 pm Předmět: |
|
|
| Veruš napsal: | | Někde jsem četla, že půl hodiny po cvičení nastává v těle "anabolické" okno, kdy je tělo schopné přijmout až dvojnásobné množství živin. Proteinem přerušíš katabolické procesy a nastartuješ regeneraci a růst svalů...asi tak nějak. Co je na tom pravdy těžko říct, nejsem odborník |
To jsi četla dobře a možná i tady,protože to tu samozřejmě bylo několikrát probíráno.
|
|
| nahoru |
|
 |
vejdy

|
Zaslal: so březen 09, 2013 9:33 pm Předmět: |
|
|
@Johny.Fox - 100 % Whey Protein Professional od Scitecu doporučuji příchuť čokoláda-oříšek,chutná jak čerstvá oříšková tatranka !
|
|
| nahoru |
|
 |
Draper

|
Zaslal: ne březen 10, 2013 6:08 pm Předmět: |
|
|
| Draper napsal: | Dostalo se mne do rukou par vzorku naprosto vynikajciho proteinu Cor-Performacne Whey od Cellulor v cokoladove prichuti, ktery se v CR myslim zatim neprodava, ale cca do mesice uz by mel byt na trhu. Chut naprosto luxusni, u me predcil o mnou stale preferovany Combat. Vyborna rozpustnost, kremova konzistence, neprasi, vuni mne pripomina neco jako Nesquik a chutna tak trochu jak belgicka cokolada (nebo nevim, k cemu bych to prirovnal). Co se tyka slozeni, tak je to 50% izolat, 50% koncentrat a obsahuje pouhe 2,5g laktozy na 100g. Opravdu chutove a jak se zda tak i kvalitou hodne povedeny protein, takze pokud si v nejblizsi dobe nejaky budu porizovat, rad si pockam prave na tento. A vsem doporucuji.
|