|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
A.J.Rimmer
|
Zaslal: út duben 09, 2013 12:15 pm Předmět: Ranní rutina MIMO trénink |
|
|
Čau,
nedávno jsem narazil na docela zajímavej článek na t-nation
(t-nation.com/free_online_article/most_recent/plp_the_60day_challenge).
V podstatě to spočívá v tom, že se mimo trénink každej den ráno cvičí 3 jednoduchý cviky (kliky, shyb, výpady nebo nějaký variace) s tím, že 1. den je to 1 opakování, 2. den 2 opakování atd...
Mě by zajímalo, jestli mi to může nějakým způsobem něco přidat? Na druhou stranu uškodit mi to asi nemůže, takže přemýšlím, že bych to zařadil.
Taky si od toho slibuju, že by mi třeba ty kliky mohly pomoct s bench pressem (aspoň trochu), který mám vuči ostatním cvikům směšně slabý...
Co si o tom myslíte? ¨
Jinak jsem začátečník, 17 let
Dík.
P.S.: Samozřejmě bych cvičil i normálně, teď jedu svůj druhej trénink (1. byl FB pro začátečníky, toto je split 4x týdně)
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Peter Ustinov

|
Zaslal: út duben 09, 2013 12:20 pm Předmět: |
|
|
na zlepseni benhce bych poradil lepsi metody, tohle je spis na vylepseni kondice
kdyz zacnes ted, tak mi rekni koncem cervence, jak jsi daleko :-D _________________ Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
|
|
| nahoru |
|
 |
CIZO

|
Zaslal: út duben 09, 2013 12:23 pm Předmět: |
|
|
No, s benchpressem ti to pomůže asi jako polévka gazpacho, nebo neapolské špagety, ale neuškodí ti to trochu zlepšíš kondici a silovou vytrvalost, což se hodí vždycky. A možná naroste i nějaký ten sval navíc (ale ne nějak výrazně). _________________ "Excuses will only get you so far in life, you know? You could make excuses for everything - this hurts, that hurts... but it'll only get you so far.
Won't really get you anywhere with me."
Derek Poundstone
|
|
| nahoru |
|
 |
Frozz.

|
|
| nahoru |
|
 |
Judson

|
Zaslal: út duben 09, 2013 12:33 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
A.J.Rimmer
|
|
| nahoru |
|
 |
Bomberguy
|