koupe auta - podekovani

Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - koupe auta - podekovani  Úvodní stránka -> Ostatní -> koupe auta - podekovani
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Freimen

PříspěvekZaslal: út duben 23, 2013 9:33 pm    Předmět: koupe auta - podekovani Odpovědět s citátem

Zdravím Vás chlapi,

tak jako s hodinkami se na Vás zkušenější obrátím s prosbou o pomoc. Co se týče cvičení, snažím se odpovídat na všechny dotazy, tak se mi nyní věřím a prosím :) revanšujte v oblasti, kde jsem naprostý začátečník já

Rád bych si koupil své první ojeté auto, bydlím v Praze, dosud jsem ho nepotřeboval a ani s ním v Praze jezdit neplánuji, ale chci si udělat radost na léto na výlety apod. Chci aby to pěkně vypadalo a pěkně jezdilo, rád bych do toho narval i (např. rozdělané) kolo, ale cílem je auto pro mě a ježdění spíše mimo město. Cenová relace je do 80.000,- a rozhoduji se mezi Golfem, Passatem, nějakou pěknou Octavií nebo BMW 320i vše kolem roku 2002 - 2003. Kamarád mi říkal, že ta starší bmw už se jen sypou, Black Dragon mi doporučoval Volvo S40 (jenže z těchto let žerou jako blázen) a Cizo zase doporučoval Japonsko, že vydrží, prý Honda Accord, koukal jsem, pěkný, ale nevím, nakolik volit tyto značky, našel jsem pěknou Mazdu Xedos či Hyundai Coupé, ale netuším a rád si nechám poradit, nemám s tím žádné zkušenosti.

Moc díky za případné rady a všechny otázky na cvičení rád zodpovím

Naposledy upravil Freimen dne út červen 04, 2013 7:36 pm, celkově upraveno 1 krát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
jari

PříspěvekZaslal: út duben 23, 2013 9:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hyundai Coupe zní dobře
Dám za Hyundaie ruku do ohně ale ty bys vážně šel do kupátka??
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson

PříspěvekZaslal: út duben 23, 2013 9:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem