|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
natalove
|
Zaslal: st červen 19, 2013 7:14 pm Předmět: Kde dělám chybu? (Nabírání) |
|
|
Zdravím všechny. Už delší problém se potýkám s problémem kterej se tu řeší asi od rána do večera, ale pořád nemůžu přijít na to, kde dělám chybu. Takže... napíšu tady svůj tréning + jídelníček + nějaké info co by mohlo být potřeba, a byl bych fakt vděčný, kdyby mi někdo řekl co je na tom špatně.
Je mi 20, 170cm, 62Kg, studuju VŠ a zároveň pracuju, takže jsem poměrně časově vytíženej i to jídlo občas trochu uletí a najím se třeba po 4 hodinách.
Příklad jídelníčku:
1.ráno: 1 tvaroh + sklenka mléka + banán (shake) /// hromada musli + mléko + banán
2.před oběděm: bebe sušenky + 2 banány
3.oběd: většinou pytlík rýže + kuřecí prso. Občas nahradím jiným jídlem, vždy k tomu přihodím nějakou zeleninu a vždycky jím maso.
4. míchaná vajíčka - 4 až 5 kousků, k tomu chleba
5. musli a mléko // bebe sušenky a banány // 4 toasty se sýrem, krutí prsní šunkou
6. (před spaním) tvaroh + sklenka mléka + banán (shake)
někdy zařadím i 7. jídlo, občas mi jedno kvůli časovému presu vypadne, ale 5 jídel denně je minimum.
Před cvičením beru BCAA, po cvičení 2 odměrky mass gain 14 + 1 odměrka syntha 6 + BCAA.
Jednou za 3 měsíce zařadím 6ti týdenní cyklus creatinu (prom-in)
Tréning:
Jak jsem říkal, kvůli času můžu cvičit jen 3 týdně...
1. den: břicho + záda + biceps
2. den: prsa + triceps
3. den: nohy + ramena
Cvičím 2 roky + 6 měsíců pauza a teď už si to zas držím rok a půl, takže dá se říct že tři a půl roku. Plán měním cca 1x za 3 měsíce. Jezdím 3-5 seriíí, po max 10 opakováních (většinou 6-8). Někdo zkušený, kdo by mi řekl, kde je zakopanej pes? Dík :)
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
moby
|
Zaslal: st červen 19, 2013 7:39 pm Předmět: |
|
|
Zkuseny nevim jestli jsem, ale z toho mala co o tom vim, tak bych se zeptal:
1. Kolik spis, kdyz jsi tak vytizeny? A je to kvalitni spanek / odpocinek?