Zaslal: pá červenec 05, 2013 6:10 pm Předmět: Dá se napravit nesprávně cvičené břicho?
Dobrý den,
je mi 32 let. Posilování jsem se věnoval asi tak od 16, nikdy jsem neposiloval nadoraz. Navíc jsem občas posiloval s půl, až jednoročními přestávkami. Takže se stále považuji za "falešného" začátečníka.
Dotaz se týká břišních svalů a jejich posilování. Celkem mám štíhlou postavu až na to, že mám jakoby „vypouklou“ dolní část břicha, dole prohnutou páteř (posílám obrázek, je trochu amatérsky nakreslen)
Nedávno jsem se dočetl, že to může být nesprávnou technikou posilování břicha. Celou dobu jsem posiloval na šikmé lavičce s prohnutím bederní páteře a s prohnutými zády. Čili minimálně 10 let jsem cvičil špatnou technikou.
Chci se zeptat, nakolik to může být způsobeno nesprávným posilováním a zda se s tím dá ještě něco dělat?
Máte někdo zkušenosti?
Děkuji, Milan
POZNÁMKA: Jelikož mi to neumožní nahrát schematický obrázek, najdete ho, když na uloz.to zadáte "profil postavy"
Naposledy upravil mila.petranek dne po červenec 08, 2013 5:33 pm, celkově upraveno 1 krát
slova jako naprava bych fakt vubec neresil .. zmen techniku a zacni to delat spravnre ;)
jinak na bricho je cviku fakt spousta a je krasny ho cvicit .. kdyz mi nekdo naznaci, ze dela 10 let na bricho jeden (variaci jednoho) cviku tak je mi smutno ..
samozdrejme to mel byt jen vtipek a k dotazu autora topicu: pochybuji ze to je pricinou nespravneho cviceni bricha, tam by byly dusledky jine (bolest zad apod.), pokud ti to prijde vazne tak zajdi k doktorovy ...jestli to neni nahodou kyla
Zaslal: po červenec 08, 2013 6:04 pm Předmět: Re: Dá se napravit nesprávně cvičené břicho?
mila.petranek napsal:
Dobrý den,
je mi 32 let. Posilování jsem se věnoval asi tak od 16, nikdy jsem neposiloval nadoraz. Navíc jsem občas posiloval s půl, až jednoročními přestávkami. Takže se stále považuji za "falešného" začátečníka.