Levný jídelníček pro ektomorfa

Jdi na stránku 1, 2, 3  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Levný jídelníček pro ektomorfa  Úvodní stránka -> Začátečníci -> Levný jídelníček pro ektomorfa
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ponnt

PříspěvekZaslal: čt únor 20, 2014 6:02 am    Předmět: Levný jídelníček pro ektomorfa Odpovědět s citátem

Ahoj,
jsem student (17) a chtěl bych poradit s jídelníčkem, tedy jestli to vůbec bude možné. Jak už jsem psal v nadpise jsem ektomorfní postavy: 185/65 a rozhodl jsem se, že bych chtěl přibrat a zároveň něco s tělem udělat. Důležité, ale také je, aby jídelníček ve výsledku na měsíc nebyl příliš drahý... Našel jsem různých jídelníčků na ektomorfa několik, když jsem ale počítal kolik by mě za měsíc všechno to jídlo stálo (bez gaineru), vyšly mi částky pohybující se většinou okolo 2000-4000,-. Což je pro mě naprosto nepřijatelné. Zkoušel jsem si na základě několika jídelníčků sestavit si jídelníček pro sebe, ale moc se mi to nedaří... Zatím jsem si pouze zjistil, že: Sacharidů na den = 396g, Bílkovin na den = 106g, Tuků na den = 66g a přikládám mnou nedodělanou kostru jídelníčku:

Snídaně: ovesné vločky (80g), mléko (200ml)
Přesnídávka: nevím co zde přesně vmáčknout, dočetl jsem se, že banán, ale ačkoliv se nezdají, jsou také finančně lehce náročnější...
Oběd: nevyplňován z důvodu obědvání ve škol. jídelně
Svačina:
Večeře: brambory (300g), vepřově nebo ryba (100g), připraveno na rostlinném oleji (10g)
Druhá večeře: luštěniny (250g), mléko (100ml)- také moc nevím

Chtěl bych jen říct, že potraviny jako: vejce, luštěniny, ořechy, těstoviny, rýže, brambory, vločky, med, džem, kompoty, mléko, tvaroh,... jsou pro mě finančně minimálně zatěžující...

Je mi jasné, že chci asi "z ničeho" vytěžit hodně, ale za každou radu budu rád. Mockrát díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Judson

PříspěvekZaslal: čt únor 20, 2014 6:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem