|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Zlata

|
Zaslal: út leden 13, 2015 4:32 pm Předmět: |
|
|
13.1. Natáčení videologu s Kubou Šubrtem, Slávkem a nádhernou Maruškou Pomerantsevou
můžete se těšit na kupu srandy , spoustu záběrů na nabitý hrudník Marušky a Kubíka :D, na pot a řev. Byla to pro mě neuvěřitelná čest a radost, být pozvaná na natáčení jako host a moci si zabejčit s takovýma borcema <3 Mají nejen obrovské svaly a nádhernou tvář, ale ještě větší srdíčka :) cítila jsem se mezi nimi jako děťátko :D ale jak jsem nabitě napumpovací brutální trénink s nimi zvládala pak uvidíte sami :) Snad se vám to bude líbit :) Jen prosím přihlédněte k tomu, že jsem absolutní amatér :D a nikdy jsem nic nenatáčela
Edit,: Ještě přiblížím, že se jedná o trenink, jenž nyní Kubík jezdí, je to něco co jsem ještě nezažila a opravdu nové, kdyby se to odjelo přesně v takové intenzitě jak měl napsáno, tak po 15ti minutách treninku umírám a odmítám jít kamkoli, zustavam ležet v gymu a pláču :D cviků požehnaně, shazované váhy, nahazované váhy, dlouhé podržení, superserky, vynucená opáčka..no požehnaně a bavilo mě to :D :) _________________ Ve skutečnosti si o sobě myslím, že jsem citlivá a inteligentní lidská bytost... Ale s duší klauna, který vždycky všechno pos**e... :D
Peter.Ustinov: na tobe by se dala udelat nejedna diplomka z oboru psychologie :D
Naposledy upravil Zlata dne út leden 13, 2015 7:55 pm, celkově upraveno 1 krát
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
daymoon
Moderátor

|
Zaslal: út leden 13, 2015 4:36 pm Předmět: |
|
|
Na ty nabité hrudníky se těším _________________ Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•` (¸.•` *daymoon*´¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
|
|
| nahoru |
|
 |
Peter Ustinov

|
|
| nahoru |
|
 |
Zlata

|
Zaslal: út leden 13, 2015 5:18 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Zlata

|
Zaslal: st leden 14, 2015 4:34 pm Předmět: |
|
|
14.1 Mrtvost - Kardio