Drep:
1x10x20kg
1x6x70kg
1x5x110kg
1x3x140kg
1x3x160kg
1x1x170kg
1x1x175kg
1x1x180kg
1x1x185kg video
5x1x160kg veľmi pomalé a technické
5x6x110kg dlhé stopky
Legpress:
5x15x240kg
Lýtka:
6x8x150kg
Hodnotenie tréningu: Nooo, tak včerajšia swing párty sa malinko zvrhla a hlavne sme došli domov okolo tretej ráno, takže bolo jasné, že dnešný tréning nebude úplne tradičný...
Navyše sa zmenilo počasie (ochladilo sa a je vlhko), takže kolená som mal ohybné ako titan. Rozcvičoval som to hodne dlho, ale nepovolili a pobolievali v podstate až po legpress. Prekvapivo po chlaste a "spánku" sila aj bola, len hrozne rýchlo odchádzala. Napokon som sa ale pre Ryvaru-a dokopal k natočeniu potvrdenej 185ky, ale vopred hovorím, že technika žiaden zázrak. Nohy olovené, sily málo a minulý týždeň teda bol ten drep oveľa krajší a s rezervou. Ale čo sa dá robiť, nedá sa flákať a ponocovať bez následkov na ďalší deň.
Po 185ke som robil už len jednotky so 160kou, snažil som sa o poctivú techniku, pomalá negatívka, ale aj pomaly hore a sťažoval som si to ako to len šlo, keďže som vedel, že viac opakovaní nepôjdem.
Na záver nejaké ľahšie šestky so stopkami dole, aby som mal pocit, že som dnes cvičil aj nohy.
A legpress, kde sa už kolená rozhýbali a mohol som pritvrdiť.
A lýtka.
Ľahký hrudník som vynechal z jasných dôvodov - chcel som proste už ísť spať
Inak tento týždeň ešte dôjdem normálne, ten ďalší už bude deloadový, nech sa do tej Prahy dostanem pripravený na nejaké seriózne cvičenie A po Prahe týždeň pauza a wellnessy a sauny a ďalšie blbosti, potom si rozmyslím, ako pôjdem ďalej.
Dnes sa nič zaujímavé v posilke nedialo - alebo možno hej, len som mal slúchadlá a nevnímal nič okolo seba a navyše som sa ani dlho nezdržal.
A spomínané video:
Aspoň zlatík Nabuko ma povzbudil
Pretty much my feeling yesterday:
_________________ Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?