|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
seeya

|
Zaslal: so leden 02, 2016 10:43 pm Předmět: |
|
|
150 pri vahe 92 ale to nebol drep ale goodmorning. A teraz mam aj o chlp lesiu hlbku. Vsetky tie kravinky na nohy co robim, robim aby som aspon trochu zlepsil techniku drepu. U mna je to na dlho.. _________________ Kľúčom ku šťastiu je sa porovnavat s horšími
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
seeya

|
Zaslal: po leden 04, 2016 9:14 pm Předmět: |
|
|
Military:
5x20
5x30
2x40
2x50
2x60
2x70
1x80
1x80
Zakopy unilat:
4 serie na kazdu po 5
Lytka unilat:
3 serie kazda
Bradla:
5xbw
8xbw+20
8xbw+20
8xbw+20
Hyperextenzie unilat:
3x8 na kazdu
Zhyby nadhmat:
2xbw
2xbw+10
2xbw+20
2xbw+30
2xbw+40
1xbw+50
Rotatory v stoji unilat:
2 serie kazda
Behaci mlyncek:
15min
Fajn, objem minimalny, bez stresu. Na pase som sa ni moc nezadychal. Nejake chlapcisko tam robilo mrtvolu div mi krv z oci nevytryskla, nastastie tam nemal prilis velku vahu tak snad to tie jeho platnicky v zdravi prezili uhm..
Na drepovacom seminari ma zaujal rozbor sil posobiacich pri predklonenom a normalnom drepe. Zo slajdu vyplyva ze pri predklone je tak nevyhodny pomer pakovych sil ze zlepsenie je prakticky nemozne. Aspon to je moja interpretacia heh. Preto ma vyznam sustredit sa na techniku. To len aby som doplnil myslienku co som nacrtol minule.
_________________ Kľúčom ku šťastiu je sa porovnavat s horšími
|
|
| nahoru |
|
 |
seeya

|
Zaslal: st leden 06, 2016 8:05 pm Předmět: |
|
|
drepy:
up to 3x2x120
jc na sikmej:
up to 3x6x37
horizontalny legpress:
10x150
10x200
10x230
15x200
cg bench:
5x40
5x60
3x80
3x80
hang power clean:
5x40
5x60
5x60
step up vmo:
3 serie na kazdu s 22jc
bajseps jc v sede:
up to 5x22
zapazky:
3 serie
Sily nebolo, hlava pobolievala, ale zacvicil som si aj tak celkom pekne. Vzhladom na to ake tazke su pre mna tie uzke benche by som sa mal zamyslet ci je vobec realne sa zlepsit na military bez toho aby som rapidne zlepsil bench. Uchop pouzivam rovnaky.