zhyby nadhmat (prekladane s hyperkami):
3xbw
3xbw+20
4xbw+40
4xbw+40
4xbw+40
Kubany (rotatory):
3 serie
Beh pas 20 minut
Na prsa dost svalovica z toho benchovacieho megaobjemu posledne. Ramena len osmrdlane, zhyby fajn, este by sa dala pridat seria ci dve ale tie upony bicikov by asi dost protestovali.
Pri prednych drepoch samozrejme stale nie som spokojny s technikou a asi asi nebudem najblizsich 200 az 300 rokov.
Pas na to ze som siel 10-10.5 tak dost neprijemne. Skoda ze dosla ta alergia, crtala sa celkm slusna kondicia, snad to est nahonim do leta
_________________ Kľúčom ku šťastiu je sa porovnavat s horšími
mrtvola dost tazka a v podstate jediny cvik co za nieco stal. Neviem ci sa pod tu "tazkost" nejak podpisala aj rozbitost hornej polky chrbta zo zhybov co som siel naposledy, inak zo zhybov nemavam svalovicu uh.
Bradla aj bench tazke, nejak som to dosmrdlal, bradla by som mal davat castejsie.
Dnes som sa neudrzal a dohovoril miestnemu chalanovi co tam zvykne cvicit, nech to trochu napali. Robil tam dynamicke 8micky so 45 na bradlach..som ho donutil pridat na 65..stale dakych 6 peknych dynamickych opakovani po tom vsetkom. Pri vahe 85..mat tak jeho triceps heh.
bolo pekne, dal som vybeh von. Dlzka cca 3km, druha polovica intervaly 30 sekund beh + minuta pauza (krokom). Rychlost ~20kmh, posledny som trochu pridal na 24kmh
Prve dojmy...este s tym pockam stale je zima a cievy sa mi poriadne ani neotvorily. Potit som sa zacal az doma. Teplota 18 stupnov..najblizsie pockam aspon na 25
Inak chrbat dost rozlamany z mrtvoly. Klasika je na regeneraciu peklo proti sumu, to je iste.
Core rozbity, hamsy hrozne rozbite.
Military zo zaciatku lahke ale chybalo tych poslednych 5% sily. To jedno opacko vsak stale slusna technika. Zvycajne to citim naopak, od zaciatku vsetko utahane ale nakoniec to tam nejak nacapam.
Klokov vcelku tazky a technicky cvik na to ze som tam mal posratu 40 uhm, ale ramena som citil este aj na pase :D