Obtloustla jar slabeho smutneho chlapca s hunatym medvedikom


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 83, 84, 85
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Obtloustla jar slabeho smutneho chlapca s hunatym medvedikom  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Obtloustla jar slabeho smutneho chlapca s hunatym medvedikom
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cohen999


PříspěvekZaslal: st květen 08, 2019 4:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dalsi vyzivny celodenny vylet, tlacenie maleho v kociku po lesnych cestach, nastastie mam to rameno natiahnute a nemusel som este aj bouldrovat. Teraz cheesecake, kavicka a asi koma, alebo co.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá květen 10, 2019 8:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

miniTrening 72

Rameno sa zlepsuje, do pondelka to bude OK.

Double bell front squat 20+24kg 3x7 . close enough

Rychly ranny trening, potom presun na sever.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po květen 13, 2019 11:23 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 73, pondelok

Vcera na otocku orava - kosice - orava kvoli rodinnej udalosti, dnes teda doobedny trening v gyme na severe.

Rano som sa zobudil na krce na vonkajsej strane hornych stehien a bokoch, ndpc, zasolil som a nejake magnezko dal, ale...

Drep zadny 5x5x85kg . Easy . OK
Deadlift bear 5 . up to 5x120, 3x130, 2x135, 3x5x110 . ako vidno zo zapisu, krce sa zintenzivnili, tak som to odpiskal.
Bench press . Testing . 5x50, 5x60, 5x70, 5x75, 4x80, 2x85 . Netusil som ako na tom je rameo, tak len vystupanie poznamenane krcom v stehnach a bokoch. Ale dobre, rameno bez problemov, ide sa dalej.

Dnes teda nedobrovolny deload, otazka je, co buduci tyzden.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: po květen 13, 2019 11:37 am    Předmět: Odpovědět s citátem

cohen999 napsal:
Trening 73, pondelok

Vcera na otocku orava - kosice - orava kvoli rodinnej udalosti


A ozvať sa nevieš aspoň na rýchle pivko?
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po květen 13, 2019 12:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

decarabas napsal:
cohen999 napsal:
Trening 73, pondelok

Vcera na otocku orava - kosice - orava kvoli rodinnej udalosti


A ozvať sa nevieš aspoň na rýchle pivko?


Zvazoval som, ale nebol casovy priestor, travil som cas s brachom a jeho prckami, ktorych som nevidel nazivo od leta. Ale mate v Auparku super eskalatory, malemu sa pacilo! 😂
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maciak


PříspěvekZaslal: út květen 14, 2019 4:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

cohen999 napsal:
@maciak ciel je 150, s 3x3x132,5kg som to nedal. Nebude 4x1x137,5kg malo?

prepac neuvedomil som si maxko takze takto

tyzden 1 3x3@130 & 10x110
tyzden 2 3x2@140 &2x8@110
tyzden 3 4x1@145-137 & 3x5@110
vahy su orientacne
a 4ty tyzden skuska maxka
a tam 3x120 2x130 1x140 1x147 a uvidis kolko dalsiu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: st květen 15, 2019 6:40 am    Předmět: Odpovědět s citátem

maciak napsal:
cohen999 napsal:
@maciak ciel je 150, s 3x3x132,5kg som to nedal. Nebude 4x1x137,5kg malo?

prepac neuvedomil som si maxko takze takto

tyzden 1 3x3@130 & 10x110
tyzden 2 3x2@140 &2x8@110
tyzden 3 4x1@145-137 & 3x5@110
vahy su orientacne
a 4ty tyzden skuska maxka
a tam 3x120 2x130 1x140 1x147 a uvidis kolko dalsiu


OK, vdaka, toto vyzera realne, ak tam poslem styri jednotky so 145, 150 by mohla padnut. Ale aj 147,5 bude zlepsenie.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: st květen 15, 2019 8:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

MiniTrening 73, streda

1R press 20kg 5x 4+4 . Druhy test ramena, ok.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: čt květen 16, 2019 4:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 74, stvrtok

Drep zadny atg midbar . very easy . Up to 5x4x72,5kg
Bench press . Easy . Up to 5x5x77,5kg
Chinup hollow position bw 3x5

Pytel, 2x5 brusaky dole hlavou

OK, pohodovy trening. Snad sa mi podari ustalit treningy na 2x tyzdenne.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: ne květen 19, 2019 9:12 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 75, nedela

Dokopal som sa ist behat...

5km v kopeckoch, cas cca 38 minut. Po behu som pekne vytuhol. Hura. Ale taketo uz sportove navraty byvaju. 😂
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po květen 20, 2019 7:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 76, pondelok

Drep zadny atg midbar . Very easy . Up to 5x4x75kg
Deadlift klasika . Bear 5 peaking . Up to 3x3x132,5, 10x110kg . Vyrovnane PR a ta desina ku koncu trochu bolela. Au.
Bench press . Very easy . Up to 5x4x70kg
Chinup bw 3x5
Pytel, brusaky dole hlavou 6, 5.

Kedze viem, ze v piatok stihnem posilku, siel som bp a drep very easy a v piatok dam tazsie treningy. Mrtvola bola tazka, predstava dvojek so 140kg je trosku desiva. Ale uvidime o tyzden, mozno bude vsetko inak. ;)

A po hodine vrtania do panelov som rozbity ako modranska keramika po zemetraseni. V uchu mi pisti uz dve a pol hodiny. Snad si to uzili aspon susedia. 😂😂😂
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá květen 24, 2019 3:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 77, piatok

Drep zadny . Up to 90kg 5, 5, 5, 5, 4 . PR
Bench press . Up to 80kg 5, 5, 4, 4, 4

1R Press 20kg 4x 5+5
Chin up 3x6

Pri drepe a benchi som sa rozhodol nabehnut na modifikovaneho Falajeva, uvidim, ako to bude fungovat.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Obtloustla jar slabeho smutneho chlapca s hunatym medvedikom Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 83, 84, 85
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru