P_Progress - Cesta zlepšovania


Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - P_Progress - Cesta zlepšovania  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> P_Progress - Cesta zlepšovania
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
P_Progress


PříspěvekZaslal: so srpen 17, 2019 10:07 am    Předmět: P_Progress - Cesta zlepšovania Odpovědět s citátem

Čaute, moje meno je Pavol a ako mnoho ľudí predomnou som sa aj ja rozhodol písať si svoj tréningový log.
Tento log je prístupný pre každého a preto je na mieste aby som sa trochu predstavil a opísal moju doterajšie skúsenosti s fitness.
Ako som povedal na začiatku, moje meno je Pavol. Pochádzam zo severu Slovenska. Mám 24 rokov a študujem na strojníckej fakulte na univerzite v Žiline, momentálne som v poslednom ročníku. Baví ma cestovať, čítať dobré knihy, baví ma futbal (aj keď som ho nikdy nehrával, iba sledoval) a samozrejme fitness a kulturistika.


Rok 2010
Mal som 15 rokov, práve som išiel do 9. Ročníka na základnej škole. O cvičenie som sa ešte vôbec nezaujímal. Bol som chlapec v pubertálnom veku, s partiou kamarátov sme prvý krát začali skúšať ako chutí alkohol a aké to je zapáliť si cigaretu (našťastie po prvej som už druhú do úst nedal :D) a začínali sme si všímať dievčatá. Naopak dievčatá si nikdy nevšimli mňa, pretože som bol odjakživa chlapec s nadváhou čo malo na svedomí hlavne moje prejedanie sa a životný štýl kde som celé dni presedel za počítačom.
Rok 2011
Pre nezáujem dievčat a neustále posmechy rovesníkov som sa rozhodol že začnem so sebou niečo robiť. Začal som s behaním, klikovaním doma (moje začiatky boli že som urobil jeden klik, aj to asi s hroznou technikou :D ). Neskôr za peniaze ktoré som si dlho šetril na štvorkolku som si kúpil posilovaciu lavicu s osou a 20kg závažia. A takto som si cvičil doma v zadnej izbe približne rok, bez toho aby som niečo vedel o technike alebo o strave.
Rok 2012