Nabírací jídelníček


Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Nabírací jídelníček  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> Nabírací jídelníček
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
fucko


PříspěvekZaslal: út září 07, 2021 5:20 pm    Předmět: Nabírací jídelníček Odpovědět s citátem

Zdar lidi,
Predem se omlouvam, ze nepouzivam diakritiku.
Je mi 31 let, asi po rocni pauze cca 2. mesic cvicim, mam 176cm, 73kg.
Par let uz mam odcvicenych, ale spise bez velkeho prozivani a s pauzami, jidlo jsem vubec neresil, po posilce klidne na pivo atd.
Rad bych nabral par kilo, ale celkem bych rekl, ze jim na prd.

Snidam 4 michana vejce + 1 platek zitneho chleba
Do obeda se cpu jablky, okurkou, paprikou, rajcaty - tak nejak rozumne, jakoby na chut
K obedu mam 200g varene jasminove ryze, 160g kureciho prsniho na kousky
Svacu si dam treba 3 platky zitnyho chleba se sunkou a syrem (na kazdy platek chleba 3 platky sunky + 1 syru eidam 30) nebo tousty z tech stejnych veci + trosku kecupu ( fakt troška)
K veceri zase 200g ryze a 160 kureciho
Pred spanim vanicku polotucnyho tvarohu s lzickou medu.

Kdyz mam ranni, cvicim po te svaci co nasleduje po obede a kdyz mam odpoledni smenu, tak po snidani.

Po cviceni si davam banan a jeste teda během dne treba 3x kavu s trosickou cukru

Jen prosim o zhodnoceni a jeste lip o radu, kdyz se snazim nabrat, co vsechno delam spatne a mel bych treba zmenit ?

Zatim cvicim chvili, ale nenabral jsem snad vubec nic, vypadam zase o neco lip, stahnul jsem pupicek, ikdyz jsem zadny velky nemel, ale cekal jsem, ze treba kilo nahoru mesicne dam, vim ze se necpu nijak zazracne, ale oproti tomu jak jsem jedl kdyz jsem necvicil, to je rozdil.

Jeste jedna otazka, kdyz jdu cvicit pri odpoledni po snidani, jsem celkem bez energie a velkou chut na cviceni nemam, co by pomohlo ?

Jednou tydne si jdu zabehat, 5km, pohodicka tempo (kilak / 6-7 min)

Moc vam dekuji za reakce

Hezky den a at to roste
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: út září 07, 2021 5:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Proc jenom jeden chleba k snidani? Prihod vajicka, slaninu, syr
To same obed, nestyd se a pridej kalorie

Dokud nepribiras, pridavej na jidle, kde to jde
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fucko


PříspěvekZaslal: út září 07, 2021 6:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Super, dekuju,
Ja cekal, ze se mi tady hned nekdo vysmeje, tak todle neni tak zly
Do vajicek davam vetsinou 4-5 platku kureci sunky, to jsem zapomnel napsat, chleba davam jen jeden, pac i tak mi to da zabrat to snist, jakoze porce je pro me tak akorat, ale dam teda jeste mezi snidani a obed treba 2 vareny vajicka, muze byt ? Treba i nejakej ten syr.
A casem treba zvladmu zvetsit porci, ale jinak jsem nikdy nebyl zvykly extra jist, tak mi to dava trosku zabrat

Spis nez jidlo bych pridal protein, gainer, nevim co, muze byt ?
Mame malyho syna, hypoteku a tak, takze penez nazbyt abych mel plnou skrin suplementu neni, ale nejaky zakladni bych zvladl.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: út září 07, 2021 6:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Suplementy nepotrebujes, aspon ne u tehle tvoji vahy
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fucko


PříspěvekZaslal: út září 07, 2021 6:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok, diky!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: st září 08, 2021 9:31 am    Předmět: Odpovědět s citátem

To máš spíš jídelníček do diety.
Když chceš nabrat, neboj se kalorii.
To maso bych nedával jen kuřecí, ale přihoď tam hovězí, rybu, vepřové atd.
Přidat "zdravé" tuky, olivový olej, ořechy.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fucko


PříspěvekZaslal: st září 08, 2021 10:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Prave mi to tak taky trosku prijde
Vajicka a maso delam na olivovym oleji, to je malo ?
Veprovy nebo hovezi si davam obcas v praci, akorat to asi nebude nejlepsi kvalita masa, kazdopadne udelam doma sem tam rybu.

Orechy pridam, skvely, diky !
Muzou byt vlasske, liskove a treba mandle ?
Kdy je snim, je jedno ? A cca mnozstvi za den ?

Ptam se jak debil, sry, ale jsem na todle fakt tupej
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spazik


PříspěvekZaslal: čt září 09, 2021 10:41 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Hle množství bych řešil asi tak - pokud nenabíráš tak jíš málo
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fucko


PříspěvekZaslal: čt září 09, 2021 4:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ok, diky.
Dal jsem vic ryze, pridam ty orechy a jeste zkusim behem svaci dat par vajicek, nebo neco.
Ja si tak trochu rikal, jestli to taky nemuze byt, ze jsem rok delal co se cviceni tyce kulovy, tak jsem nabral tuk, ztratil nejaky "svaly" a ted shazuju tuk a treba trosku neco nabiram, tak proto to neni na vaze treba zatim poznat, ale spis je to takovy moje tajny, naivni prani
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomas92


PříspěvekZaslal: pá září 17, 2021 9:21 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Můžeš to udělat spoustou způsobů a stejně nejde pořád jíst to samý dokola.
Základ by měl být zhruba 200g bílkovin za den a 400g sachrů. Vyzkoušej a uvidíš, buď po pár dnech přidáš nebo ubereš. Z mé zkušenosti můžu doporučit sušené vaječné bílky, teď je dělaj už i ochucený nějakým sladidlem, mohl bys to třeba přihodit k tomu banánu po tréninku
Taky tam místo toho může být i klasický syrovátkový protein, ale to není tak kvalitní bílkovina jako z bílků.
Bylo by taky ideální si udělat za den třeba 5 jídel a mezi nimi moc nejíst, spíš jen pít vodu, klidně doplněnou o vit. C.
Takže by to mohlo vypadat třeba takto?

1. 4-5 vajec, zitneho chleba alespoň aby v něm bylo alespoň 50g sachrů
2. 200g masa, rýže může být klidně jen třeba 120g, zelenina (hlavně brokolice)
3. V ideálním případě zase to samý co předtím nebo třeba zkus nasekat ovesný vločky na mouku, odležet do vody na několik hodin a pak tam přidej ty sušený vaječný bílky a klidně i trochu proteinu a můžeš to mít jako koktejl a mít to jako alternativu
4. 200g masa, 120g rýže
5. Klidně ten tvaroh, ale můžou tam být i klidně nějaký kvalitní sachry, třeba vločky. Jako sice vločky a tvaroh nejsou chuťově nějaká sláva, ale uděláš na tom dost.


Místo té rýže tam samozřejmě je dobrý dávat i jiný přílohy, třeba brambory, batáty, kuskus, klidně i hranolky v troubě, ale jen 100g a dohnat sacharidy zeleninou
Ale musíš si to vyzkoušet držet nějakou dobu, základ při nabírání je sníst hodně kvalitního jídla a vyhnout se tukům a cukru. Hlavní je kalorickej příjem, abys do těla dostal dost jídla a nebyl v deficitu.
Ale tohle všechno je někdy problém sníst a to toho je fakt docela málo, žádný přežírání a pokud máš problém to do sebe dostat, tak jednak ti dost pomůže právě to pití vody mezi jídly a především pangamin. Sice se to musí dávat několikrát denně, ale po tom budeš mít apetit jako po jointu
A samozřejmě hlavní stimul pro žravost je dobrej trénink. Já být na tvém místě, tak se hned objednám k nějakému trenérovi, co tě naučí techniku a budeš už od začátku cvičit správně.
A hlavně není trenér jako trenér, někdo ti sice bude počítat apod. ale nechá tě to cvičit blbě.
A někdy i jen to, že nemáš stažený lopatky u benche ti může udělat do budoucna dost problémů, proto to chce jít za odborníkem.
A ještě ke tvému dotazu ohledně únavy, také jsem to vždy měl při dopoledních tréninkách, asi je to tím, že tělo v sobě ještě nemá tolik zásob energie jako večer. Na to můžeš klidně zkusit nějaký předtréninkový nabuzovač s beta alaninem anebo zkusit jinou skladbu jídla den předtím a ráno před tréninkem. Ono když jsi dával 200g rýže, tak to by mohlo i docela uspávat.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fucko


PříspěvekZaslal: pá září 17, 2021 6:32 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Moc diky !
Pred tydnem jsem mel snad uz konecne kilo nahore, ikdyz kdo vi, ono to asi taky muze byt jednou tak a jednou tak 😋
Zitra se snad zvazim a kdyztak to sem dam 😋
Kazdopadne jsem cvicil naposledy v nedeli, lita u nas angina, tak jsem od pondelka marnej, tak se na to treba zitra snad uz zase vrhnu, ale jinak zeru porad 😃

Pises pridat spis maso, ja pridal ryzi na 250g 😃 myslis ze to je blby ? Davam si behem dne jidlo do kalorickych tabulek, beru to spis jako orientacne, urcite to nebude moc presny, ale spis tak abych vedel a tech 200g bilkovin denne tam +/- mam 😋 pak sem hodim screen treba z nejakyho posledniho treninkovyho dne, jestli to budu umet 😃

No jako ani nemam problem to jidlo behem dne do sebe dostat, spis mi dela problem treba rano vetsi porce. Dam si 4 michany vejce, v tom mam 5 platku sunky a k tomu jeden paltek toho moskevaku a nevim jestli bych zvladnul treba 2, jako zvladnul, ale uz by to bylo takovy moc nuceny 😋

Jinak todle mam teda k snidani, cca mezi pul 6.-6.,
v 8 si dam 2 vejce natvrdo, pak zacnu jist nejaky jabka, rajcata,okurky, nevim jestli to k necemu je,
v 11 obed v praci, snazim se si tam davat testoviny, brambory, ryzi s kurecim, veprovym, nekdy hovezi, zalezi co je na vyber, ikdyz dneska jsem dal teda smazak 😃 ale tak jednou za tyden, nekdy ani ne dat takovydle jidlo snad moc neva,
Mezi 2.-pul 3. si dam tousty z 4x moskevsky chleb, 8x platek sunky a 2x platek eidamu + jeste jeden samotnej platek syru 😋
Doma jdu pak cvicit az treba v 6, predtim si dam vetsinou banan a hned po cviceni zase banan,
Kolem 8. k veceri cca 160g kureci prsa (pisu to celou dobu asi blbe, mam 160g uz udelanyho masa- to stejny ryze) , 250g ryze,
A pred spanim kolem 10.-11. vanicku tvarohu s cca 10g medu a trochu to posypu holandskym kakaem.

Je to blby ? Podle tech tabulek mne bilkoviny, sacharidy a tuky vychazi az az 😋

Cviceni v idealnim pripade jak rikas, s dobrym trenerem, ale ja mam od idealu daleko, cvicim doma 😋 na zacatku koronace jsem nakoupil nejaky vybaveni, mam nakladaci jednorucky, rovnou osu, ez, stojan treba na bench nebo drepy, lavici a hrazdu, takze cvicim jak se da s timdle, celkem bych rekl, ze to staci, nemam cil byt kulturista nebo tak, spis se tak nejak drzet "ve forme", nebyt pupkaty fotrik 😃
Kazdopadne premyslel jsem o online trenerovi, vim ze to neni kdo vi co a nekde jsem tady na foru zaznamenal, ze to tady lidi docela hejtujou. Nevim, ja docela koukam na Alese Lamku, ma videa ktery me bavi, rekl bych ze ma dost dobry vysledky sam na sobe, treninky a jidelnicky meni podle vysledku a tak, takze dost individualne, myslim si, ze mu klient muze poslat video treba nejakyho cviku a on ti rekne co kde dela blbe, takze mne by to vyhovovalo, akorat je tam celkem vysoka cena, ted s malym a tak se mi to nechce za to davat, tak uvidim treba casem, kazdopadne verim, ze by mi dost pomohl. Na druhou stranu jsem dlouhou dobu chodil do posilky u nas, mel to tady Pajic, obcas na nej slysim negativni veci, kazdopadne tam chodilo dost borcu, co radi poradili, pomohli, tak doufam, ze uplne blbe necvicim, ikdyz jsem si jistej, ze spostu veci nedelam uplne dobre no, tak naivni nebudu 😋
Trenink ted super nemam, zatim se spis rozjizdim a snazim se nejak domastit ten jidelnicek, pak doladim asi trenink.
Cvicim v jeden den nohy, ramena
Dlasi den zada, tricak
A ve treti den kozy, bicak
Vetsinou si dam po kazdy treninku 2 cviky na bricho, na litka zatim kaslu, to prijde 😃
Volny dny ze bych mel dany to ne, cvicim proste kdyz to jde, nekdy treba 5 dni po sobe a pak treba 2 dny pauzu, nebo nekdy jen 3 dny za cely tyden, jak je cas no, neni to uplne nejjednoduzsi, ale ted pres zimu to snad pujde nejak vic pravidelne 😋
Jinak to moje treninkovy rozdeleni partii asi taky nebude uplne dobry co ?
A takle v domacich podminkach mam celkem problem sestavit trenink na nohy, jakoze si dam drepy s cinkou na zadech, pak celni drepy a treba vypady dopredu, to je na nohy slaby co ? Ale nemam zatim lepsi napady.

Jinak sorry jestli to nema vsechno moc hlavu a patu, pisu to pul dne pri hlidani malyho, zadna sranda 😃

Kazdopadne moc dekuju za rady !
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fucko


PříspěvekZaslal: pá září 17, 2021 6:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem




Todle jsou moje posledni 2 treninkovy dny



A takle treba idkyz necvicim.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fucko


PříspěvekZaslal: so září 18, 2021 7:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

No tak ja nevim, tak asi porad nenabiram 😕 a to jsem ani cely tyden necvicil a jen zral 😃

11.8.21 - 72 Kg
21.8.21 - 71,6 Kg
29.8.21 - 72,5 Kg
4.9.21 - 71,9 Kg
11.9.21 - 72,8 Kg
18.9.21 - 72,4 Kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MilanT


PříspěvekZaslal: so září 18, 2021 9:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

fucko napsal:
No tak ja nevim, tak asi porad nenabiram 😕 a to jsem ani cely tyden necvicil a jen zral 😃

11.8.21 - 72 Kg
21.8.21 - 71,6 Kg
29.8.21 - 72,5 Kg
4.9.21 - 71,9 Kg
11.9.21 - 72,8 Kg
18.9.21 - 72,4 Kg

Tak jis malo. Dost budes jist az budes nabirat 0,5-2kg mesicne, vic se asi nevyplati, protoze svalu naberes stejne ale sadla 3x vic.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fucko


PříspěvekZaslal: so září 18, 2021 9:48 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jasny no, ja si porad nejak nedokazu pripustit, ze jim malo, mne to proste prijde na moji vahu docela slusny, ale jako rikate mi to tady vsichni, tak nejspis jo 😋 jeste jsem nezacal zrat ty orisky, jestli to bude treba nejakej zazrak no, muzu pridat jeste to maso, ale bilkovin mam asi dost ne 😋
Kazdopadne diky 😋
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Nabírací jídelníček Jdi na stránku 1, 2  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: