Maturita nebo zkouskovy?

Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Maturita nebo zkouskovy?  Úvodní stránka -> Ostatní -> Maturita nebo zkouskovy?
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Je horší maturita nebo zkouškový na VŠ?
Maturita
24%
 24%  [ 13 ]
Zkouškový
75%
 75%  [ 41 ]
Celkem hlasů : 54

Autor Zpráva
IluvSunshine

PříspěvekZaslal: čt květen 27, 2010 3:30 pm    Předmět: Maturita nebo zkouskovy? Odpovědět s citátem

Pokracovani z Frozzovyho logu, at mu to tam nezasirame. Tak co? Docela by me zajimaly stanoviska ostatnich a hlavne proc tak hodnotite.

Pro me osobne byla nejhorsi maturita. To co zazivam na vesjce se s tim absolutne neda srovnavat.

Proc tak hodnotim:
- To co studuju me bavi, nejsou to zbytecny hovna
- Kdyz si zkouskovy dobre rozvrhnu, nedelam v jeden den 4 veci, nemusim drzet v hlave kvanta dat rozdilny povahy
- Maturita me proskolila, uz vim jak se efektivnejc ucit a lip to zvladam
- Opakovat maturitu je pruser jako svine, zkouska se da opakovat az 6x

Dalsi veci me momentalne nenapadaj, ale urcite je toho vic.

Studuju psych.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Cratach

PříspěvekZaslal: čt květen 27, 2010 3:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkouskovy mi pride jako sranda proti maturite (ale jasne ze nektery zkousky byly tezky a dal sem je napotreti). Ale tezsi mi urcite ted prislo udelat statnice a bakalarku ... hlavne casove, rysovani se neda nijak vochcat nebo urychlit. Sem na ČVUT.
cocman

PříspěvekZaslal: čt květen 27, 2010 3:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

U maturity ti to ucitele vetsinou chteli dat, ale u zkousek nebo u statnic jsi kazdymu uplne ukradenej, takze pro me jsou teda horsi zkousky a pripadne obhajoba a statnice, ktery mam uz za 10 dni
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
guruhonza
Anonymní

PříspěvekZaslal: čt květen 27, 2010 3:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem