Tréninkový den: 447 - 21.7.2010 dolní polovina těla
shyby 10,9,8,7 + kliky s adaptéry 20,18,16,14
dřepy na jedné noze do sedu 5x5
mrtvý tah jednonož s JČ 4x6x30kg
mrtvé tahy s rovnýma nohama jednonož 4x6
isometrie: bicepsový zdvih, přítah v předklonu, tricepsová extenze
ČAS: 0:45hod
Dnes taky super trénink. Pořád to ještě nemá řád. Je to stále poznávání a zkoušení. Prošel jsem si dnes log Ernandese a hytuka a udělal výpisky, abych se z toho mohl poučit. Dál studuju Never gymless od Rosse a i když bych mohl přeskočit na poslední kapitolu o sestavení programu, nechci, protože mám pocit, že bez pochopení základů trénink neudělám a ty jsou právě na začátku knihy.
K tréninku. Ty shyby a kliky byly hlavně pro rozcvičení. Pak dřepy, levá noha je silnější, to jsem si nikdy nemyslel. Mrtvé tahy s JČ dobré, lehké to bylo. MT s rovnýma neskutečně dobrý cvik. Lilo ze mě parádně a cítil jsem to všude od ramenou až po kvadricepsy. (provedení http://www.tmuscle.com/img/photos/2008/08-191-training/image025.jpg)
Suplementace:
1 odměrka gaineru a jedna odměrka proteinu hned po tréninku
_________________ Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů
{
angličany 10x
přemístění od pasu a výraz s JČ - pravá ruka 10x18kg
přemístění od pasu a výraz s JČ - levá ruka 10x18kg
sklapky 10x
} x3
planks 2x
zkracovačky nohy nahoře 4xMAX
ČAS: 0:20hod
Takhle brutálně vyřízenej jsem nebyl už hodně dlouho a to je jen důkaz toho, jak jsem nechutně zaostalej a schnilej. Celkově, když se na to dívám zpětně to bylo krásný, ale chtělo se mi regulérně umřít :-)
Pořád pokračuje zkoušení, ještě asi pár tréninků a dám tomu nějaký řád.
Suplementace:
Tréninkový den: 449 - 24.7.2010 horní polovina těla
shyby na různé způsoby 15 minut
kliky na různé způsoby 15 minut
výrazy s JČ 2x4x30kg
trhy s JČ 2x4x30kg
floor-press jednoruč 3x8x30kg
přítahy JČ v předklonu 3x8x30kg
sklopky 3x
zkracovačky nohy nahoře 3x
ČAS: 1:05hod