|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Draper

|
Zaslal: st červenec 27, 2011 2:09 pm Předmět: |
|
|
27/7 PRSA, BICEPS, TRICEPS, AEROBKA
bench press
100kg x 5
100kg x 5
100kg x 5
100kg x 5
100kg x 5
90kg x 9
90kg x 9
90kg x 8
90kg x 8
90kg x 8
70kg x 20
-moc se mne do BP nechtelo, zvlast po minulem fiasku 3x100kg, ale jelikoz chci mit trenink pestry a JR cvicim porad, tak jsem si ho dal, ale musel jsem na to jit od lesa :) a to tak, ze jsem zacal od nejtezsich vah, protoze pyramidou bych se tady u tohoto cviku dostal zase tak k nejakym 3x dnes mozna i 4x100kg :) Prvni 5ka tezka, dalsi 3 prekvapive zlehkly a chytl jsem techniku hlavne drahu pohybu, coz je klicove, posledni opet tezka - na krev, ale 5x5x100kg splneno a dnes to i nezvykle krasne pumpovalo, takze spokojenost. U dalsich serii jsem ubral a zvysoval pocet opakovani, i ty 9ky s 90kg me celkem prekvapily, pak uz to tezklo, celkove ale bench dnes naprosto super a jsem rad, ze jsem ho dal.
protismerky
22,5kg x 20
25kg x 15
27,5kg x 15
30kg x 15
30kg x 15
30kg x 15
32,5kg x 12 + 25kg x 15 + 22,5kg x 15 + 20kg x 15 + 17,5kg x 20
25kg x 20
-tenhle cvik snad ani nemuze nepumpovat :)
tlaky JR hlavou dolu
25kg x 12
27,5kg x 10
30kg x 10
32,5kg x 8
35kg x 6
37,5kg x 6
37,5kg x 6
30kg x 10
30kg x 10
-vahal jsem, co mam dat jako treti cvik. Minule byl bench na MP hlavou nahoru, tak dnes to chtelo neco na spodni prsa. Chtel jsem dat decline bench ,ale zrovna mne tam nekdo vlezl, takze jsem dal JR a jeste ze mne na ten bench dotycna osoba vlezla :) Prvni serie s 12x25kg strasne tezka, myslel jsem ze sköncim tak na 8x30kg, ale s kazdou serii jakoby rostla sila a porad jsem citil, ze muzu pridavat a nakonec jsem to "dotahl" az na 2x6x37,5kg, sice na krev (hlavne diky slabe pravacce), ale preci jen a pekne v plnem rozsahu pohybu, navic vsechny serie krasne pumpovaly, takze maximalni spokojenost.
rozpazky hlavou nahoru
15kg x 12
17,5kg x 10 + 15kg x 10 + 12,5kg x 12