|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Morico

|
Zaslal: čt únor 09, 2012 2:32 pm Předmět: |
|
|
| CIZOPASNIK napsal: | | Držim palce ať to máš rychle za sebou a jsi co nejdřív zase 100% v provozu. S tím termínem na operaci... nestálo by za to se zkusit poptat jinde? |
Dík moc, taky nad tím přemýšlým, že se poptam jinde. Za týden se vrátí bratranec, kterej pracuje jako anesteziolog, tak se ho na to trochu vyptam. _________________ No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable. Socrates
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
guruhonza
Anonymní
|
Zaslal: čt únor 09, 2012 2:45 pm Předmět: |
|
|
Určitě se poptej jinde, čekat půl roku je hloupost.
Přeju ti, aby to dopadlo co možná nejlíp a mohl si pokračovat ve tvé cestě dál.
|
|
| nahoru |
|
 |
Morico

|
Zaslal: čt únor 09, 2012 2:54 pm Předmět: |
|
|
| guruhonza napsal: | Určitě se poptej jinde, čekat půl roku je hloupost.
Přeju ti, aby to dopadlo co možná nejlíp a mohl si pokračovat ve tvé cestě dál. |
Poptam se, naštěstí je to fakt minimální, jako já o tom ani nevěděl a pravděpodobně jsem s tim i teď v poslední době tahal, takže v nejhoršim to vydržim, špatný je, že se mi to kreje s termínem těch státnic a s takhle neakutní kýlou mě nikdě dřív jak za měsíc asi nevezmou, uvidíme. _________________ No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable. Socrates
|
|
| nahoru |
|
 |
8Shade

|
Zaslal: čt únor 09, 2012 3:20 pm Předmět: |
|
|