|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Rekonstrukter
|
Zaslal: út březen 27, 2012 7:47 pm Předmět: Pro mne důležitá věc |
|
|
čaute lidi ,měl bych na vás takový dotaz.Určitě to sem píše hodně lidí ,ale nepřijde mi jinej lepší nápad než se poptat tady.Je mi 20 let měřim 182cm vazim neco kolem 65. Já vim je to málo, ale nemuzu zase rict, ze bych byl ten typ cloveka ,co do ted sedel doma na zadku u PC .Celej život sportuju,teď studuji VŠ tělesnou výchovu takze o pohyb a obměňování sportu nouzi nemam.Prece jenom jsem si rekl ze bych zacal chodit do posilovny a trosku nabrat hmotu ,at nejsem takovej vyrysovanej houzvicka co ma 9% tuku v těle.Otazkou je jestli má cenu chodit cvicit jen 2x v tydnu , 3 x si dovolit proste nemohu tzv. neni cas a energie po vsech tech sportech. Dalsi problem je ze nevim jestli zaradit cvicebni plan na cele telo se zakladnima cvikama na objem, nebo nasadit normalni delenej trenink bohuzel jen ve dvou dnech. Muj cil je nabrat hmotu nejsem narocnej 10 kg a byl bych rad hlavne me cviceni bavi ,ale jak asi vsichni znate kdyz nejsou vysledky nejaky delsi cas ,tak to cloveka trosku omrzi a i zamrzi. Takze prijmam rady dekuju moc a snad me tady za ten topic neukamenujete:D ( PS: dny ktere jsem si predstavoval ke cviceni Streda a patek)
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Smazaný uživatel (071)
|
Zaslal: út březen 27, 2012 7:59 pm Předmět: |
|
|
Já bych řek, že základ je ŽRÁT, ne jíst, a rozumně při tom cvičit. Nějaká variace na fullbody nemůže ničemu uškodit. Ale základ je fakt to jídlo, když máš zjevně pohybu dost.
|
|
| nahoru |
|
 |
CIZO

|
Zaslal: út březen 27, 2012 8:00 pm Předmět: |
|
|
Pro trénink 2x v týdnu prakticky neexistuje jiná rozumná možnost, než pokaždé procvičit celé tělo, pokaždé jinými cviky. _________________ "Excuses will only get you so far in life, you know? You could make excuses for everything - this hurts, that hurts... but it'll only get you so far.
Won't really get you anywhere with me."