webster log

Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - webster log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> webster log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
webster

PříspěvekZaslal: ne duben 08, 2012 8:06 pm    Předmět: webster log Odpovědět s citátem

8.4.2012

Věk: 24let
Váha: momentálně 96kg
Výška: 182cm

Něco o sobě:

Ani nevím co se sem jak píše, jsem nováček, tak doufám že nebude ostuda, ikdyž už to vidím :D

Začátek 1.1.2011. Začínal jsem na váze 86kg + tuk. Foto časem dodám.

Jinak cvičím obvykle 3+1 a momentálně:

1. záda, triceps, břicho šikmé
2. prsa, biceps, břicho střední
3. ramena, nohy, lýtka, břicho spodní
4. volno - volno i tehdy když si o to tělo řekne, není podmínkou 3+1

DOST BYLO KECŮ

Takže dneska je 8.4.2012 a trénink 3:

Nohy :

dřep

1x60kg
3x80kg

(jinak dřep jedu po měsíční pauze kdy mně zlobilo koleno, takže začínám zlehka, dřep jsem si zkusil i se 120kg)

lýtka

3x90kg

Ramena (na ramena jsem snížil váhu, zlepšil techniku a myslím že ted k něčemu trénink je)

tlak velkou činkou ve stoje

4x 40kg

rozpažování jednoruček (ZAMĚŘENO NA TECHNIKU)

4x 8x5kg a 4x 8x2,5kg

zadní delty

4x 10x10kg a 4x 8x5kg

pomalé tempa, hlavně technika, ramena pálila jak kráva :)

břicho spodní

4x10 zvedání nohou nahoru dolů a pánve na žíněnce, pomalé tempo, technika, ikdyž málo opakování, krásně pálilo.

dnes: cca 210 bílkovin

Naposledy upravil webster dne pá červenec 20, 2012 10:54 am, celkově upraveno 3 krát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
honzik833

PříspěvekZaslal: ne duben 08, 2012 8:15 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj. Prvne takova technicka. Strasne dlouhej nazev topuku a stejne se tam celej nevlezl ( zrejme) priste zvol kratsi. Dalsi drobnosti co by me zajimala, proc ses rozhodl cvicit a ceho bys chtel dostahnout? Co je tvym cilem?