|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Sonny360
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
saleb

|
Zaslal: pá srpen 31, 2012 4:18 pm Předmět: |
|
|
V Usti je nejaka soutez crossfit? Vite nejake discipliny uz?
|
|
| nahoru |
|
 |
Sonny360
|
Zaslal: pá srpen 31, 2012 4:35 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
secret78

|
Zaslal: pá srpen 31, 2012 9:08 pm Předmět: |
|
|
Tak teraz tu ani neprší nejak extra, ihrisko vyzerá super :)
|
|
| nahoru |
|
 |
Vittus

|
Zaslal: so září 01, 2012 11:53 am Předmět: |
|
|
Pánové vím, že teď máte plnou hlavu soutěže, ale chtěl bych se zeptat jaký pásek byste doporučili pro crossfit? Lifterský a kulturistický mi přijdou moc tuhý ale nemám zkušenost s neoprenovým. Zatím jsem více méně začátečník a nezvedám extrémní váhy. Samozřejmě se snažím posilovat core abych pásek nemusel používat téměř vůbec. _________________ Semper fidelis!
|
|
| nahoru |
|
 |
Majesty

|
Zaslal: so září 01, 2012 12:58 pm Předmět: |
|
|
|
|
|
| nahoru |
|
 |
Vittus

|
Zaslal: so září 01, 2012 1:25 pm Předmět: |
|
|
to nebylo moc chytrý tam dávat ty děcka takhle blízko. Ale borci neuvěřitelný _________________ Semper fidelis!
|
|
| nahoru |
|
 |
Majesty

|
Zaslal: so září 01, 2012 1:37 pm Předmět: |
|
|
| Vittus napsal: |
to nebylo moc chytrý tam dávat ty děcka takhle blízko. Ale borci neuvěřitelný |
Neuveritelny ne, ale da se
|
|
| nahoru |
|
 |
Axipa
|
Zaslal: po září 10, 2012 8:20 pm Předmět: |
|
|
| Moocha napsal: | Tak jsem našel jednu Finskou, čili jsem si moc nepomohl nemají ani stránky...
Co takhle hromadná objednávka, šel by do toho někdo?
BTW: Sobotní závodníci, jak se těšíte? |