CIZO

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 56, 57, 58, 59, 60  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - CIZO  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> CIZO
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Peter Ustinov

PříspěvekZaslal: so září 15, 2012 5:34 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Frozz. napsal:
Čau CIZO. Viděl jsem tě v Teplicích na závodě, bohužel jsem přijel až později a nestihl jsem disciplíny pro amatérské závodníky, ale i tak se mi to celkově líbilo a ty výkony, uff . Nejhorší bylo asi 160kg soukolí, tam to dal tuším jen ten s tím červeným šátkem.
Jak jsi spokojenej se svým výkonem? Viděl jsem jen vyhlašování vítězů z vaší skupiny...

jak dopadl?
klidne PM, ale chci to vedet!!!
Frozz.

PříspěvekZaslal: so září 15, 2012 5:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ne, napíše to sám!
Reiben

PříspěvekZaslal: so září 15, 2012 5:53 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

sem zvědavý na report
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CIZO

PříspěvekZaslal: so září 15, 2012 11:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Teplický Strongestman 2012

6. místo mezi 16 závodníky. Stejně bodů jako Michal Tichý o místo výš, ale ten měl na svém kontě vyhranou disciplínu, což rozhodlo. Více až zítra a ve středu ve videologu. Jsem KO :)

Derek Poundstone
Turakam

PříspěvekZaslal: ne září 16, 2012 12:28 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Cizo paráda, gratulujem, po zranení a na to, že to bol prvý závod tento rok po strongmansku + ešte jeden z najnáročnejších, tak fakt pekné.
Morico

PříspěvekZaslal: ne září 16, 2012 6:23 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Gratulace Cizo, 6. místo je naprostá paráda. Nezklamal jsi mě :) Těšim se na report a videolog.
Peter Ustinov

PříspěvekZaslal: ne září 16, 2012 8:19 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Morico napsal:
Gratulace Cizo, 6. místo je naprostá paráda. Nezklamal jsi mě :) Těšim se na report a videolog.

CIZOPASNIK JE NUMERO UNO !!!

GRATULACE PREVELIKA!
velkovezír