Solidusův nesolidní log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Solidusův nesolidní log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Solidusův nesolidní log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
solidus21


PříspěvekZaslal: st duben 07, 2021 8:02 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Úterý 6.4.2021

Kickbox/thai trénink
5x3min rozběhání, stínový box, panák, atd.
5x2 min pytle
6x2 min lapy
3x kruháč - 15x výskok na bednu, 15x sedleh, 15x převrácení pneu, 30x kladivem do pneu

A pak domu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
solidus21


PříspěvekZaslal: čt duben 08, 2021 12:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Středa 7.4.2021

6.B.
BENCH PRESS - 8x4x106kg
PŘÍTAHY VČ V PŘEDKLONU - 6x6x92,5kg
ZERCHER DŘEP - 4x8x80kg

Trénink A považuji za nejvíc náročný na regeneraci a pokud bych to někdy jel znovu, pravděpodobně bych přesouval přítahy VČ právě do tréninku A a sem dal shyby. Myšlenka, no.

Jinak bench je už těžký, přítahy akorát a zerchera jsem poslední dvě série trošku zařval, to je hrozně šťavící cvik

Měl bych k němu ale otázku. Když jsem si sjel nějaká videa, našel jsem většinu těch, kde cvik provádějí ze země, začátek je vlastně MT a primárně se jedná o cvik s 1op (a pro mě aspirant na cvik "drsňák roku"). Když jsem si dříve studoval podle videí techniku, tak činku brali normálně ze stojanu a dělali více opakování. Tak cvičím já. Cvičím tedy zercher dřepy nebo ne?


target="_blank" class="postlink">

vs

target="_blank" class="postlink">
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: čt duben 08, 2021 3:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Je jedno jak to beres
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jirkas8


PříspěvekZaslal: čt duben 08, 2021 4:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Rekl bych ze zercher LIFT je jako deadLIFT. Jde to jen ze zeme nahoru, ta negativni faze tam nema moc vyznam, u maximalky uz ji nedelal...

Zato zercher SQUAT zacina vzdy negativkem zeshora a konci zase nahore jako klasicky drep (a samozrejme se nepoklada na zem jako u liftu)
_________________
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
solidus21


PříspěvekZaslal: čt duben 08, 2021 4:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Me to mezitiim taky doslo jedno je lift a druhy jen squad. Jasny. Kazdopadne jsem si zas rozsiril obzory a urcite to zkusim, prijde mi to dost drsny
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
solidus21


PříspěvekZaslal: po duben 12, 2021 5:36 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pátek 9.4.2021

6.C.
MRTVÝ TAH - 4x8x145kg
KLIKY NA BRADLECH - 6x6x+20kg - 6,6,6,4,2,3
ZDVIHÁNÍ NOHOU VE VISU - 4x10

Mrtvý tah ještě s rezervou, ale bradla - tak trochu dle očekávání - už byla moc. Polovičatými opáčky bych určitě k 6x6 došel, to jsem nemohl dopustit Takže příště znovu a uvidíme, jestli se to posune.


Naposledy upravil solidus21 dne po duben 12, 2021 5:40 am, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
solidus21


PříspěvekZaslal: po duben 12, 2021 5:39 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Neděle 11.4.2021

7.A.
DŘEP - 8x4x130kg
MILITARY PRESS - 6x6x65kg - 6,6,5,5,4,4
PŘÍTAHY VČ - 4x8x90kg
ZDVIHÁNÍ NOHOU VE VISU - 4x10

Dřep už samozřejmě začíná být těžký, ale za limitem jsem na military pressu. Poslední sérka byla s trochu užším úchopem a šlo to líp, ale to už bylo pozdě. Takže opět příště zkusíme dosáhnout 6x6.
Prohodil jsem přítahy a shyby, předpokládám, že tréninky A a B pak budou co do náročnosti na regeneraci vyrovnanější


Naposledy upravil solidus21 dne po duben 12, 2021 6:25 am, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: po duben 12, 2021 6:22 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Klidne se vykasli na hodinky
Prioritou by mela byt technika, vaha a pak teprve cas
Chtel jsi makat, tak makej!
Ty osmicky se 130 na drep hodnotim velmi pozitivne!
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
solidus21


PříspěvekZaslal: po duben 12, 2021 6:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
Klidne se vykasli na hodinky
Prioritou by mela byt technika, vaha a pak teprve cas
Chtel jsi makat, tak makej!
Ty osmicky se 130 na drep hodnotim velmi pozitivne!


Dík za koment. Ono se to nezdá, ale s těmi pauzami jsem tam už docela dlouho, nějaké rozehřátí, rozcvičovací série, atd.

Bouhžel jsem se upsal a má bejt 8x4 jako vždy : ( Škoda, vážně by mi udělal Tvé hodnocení jinak radost
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: po duben 12, 2021 6:41 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jeste potrebujes 2 tydny, to by jit mohlo
Chapu, ze cas v posilovne je limitujici
Pak zmenit trening na neco rychlejsiho
Nebo mene cvicit, zato casteji
(Myslim, ze o Falejevovi 80/20 tu zminka byla)
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
solidus21


PříspěvekZaslal: po duben 12, 2021 6:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

S dvěma týdny počítám, to by mělo vyjít.

Čas až tak limitující není, jen sjedu dolu výtahem a můžu tam být jak chci dlouho. Oproti jiným ušetřím na přesunu, dvojím převlíkání, atd.

Nad dalším tréninkem přemýšlím. Falajev mě určitě zaujal a rozhodně ho vyzkouším. Ještě jsou ve hře Bear, nějaký 2x týdně AB (tahy/tlaky, vršek/spodek?), případně Freimen se na konci zmiňuje o těžkolehkém splitu. Asi tuším, co by to mohlo být, ale přes vyhledávání mi to nic nenašlo. Je to závislé jak nám otevřou gym (rád bych 2x týdně box/thai) a navíc konečně sluníčko a konec lockdownu, takže bych si rád užil trošku života na motorce
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: po duben 12, 2021 7:26 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Falejev chce kazdy den, ale staci cca 30minut
Bear v tom zakladu je nuda, ale to kolem hodiny 3* tydne
Tezko-lehky chce dost vybavení
Pak jeste od simmonse " boring but big", ten se mi hodně osvecil (4* týdne, neco kolem 40minut)
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po duben 12, 2021 8:22 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
Falejev chce kazdy den, ale staci cca 30minut
Su tam aj variacie, da sa cvicit aj 3x tyzdenne ako to robim teraz ja. Ked som este chodil do posilky, dokazal som ho odcvicit aj systemom 2x tyzdenne (tazka mrtvola/lahky drep a benc; tazky drep/tazky benc), ale to bola z nudze cnost, kedze nebol cas.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: po duben 12, 2021 8:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale pak potrebujes na kazdou jednotku vic casu
Pokud mas fitko ve sklepe, tak tech 30min denne se da
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po duben 12, 2021 8:57 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Peter Ustinov napsal:
Ale pak potrebujes na kazdou jednotku vic casu
Pokud mas fitko ve sklepe, tak tech 30min denne se da
To zavisi aj od celkovej skladby treningu, ja musim ratat aj s kardiom, ktore robim v ine dni a dvojfazovo sa mi trenovat fakt nechce.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Solidusův nesolidní log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: