SPALOVAČE a STIMULANTY (kofein, synephrine, ...)


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 104, 105, 106  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - SPALOVAČE a STIMULANTY (kofein, synephrine, ...)  Úvodní stránka -> Výživa a suplementace -> SPALOVAČE a STIMULANTY (kofein, synephrine, ...)
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
DeB


PříspěvekZaslal: ne září 07, 2014 5:56 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dobrý večer, můžete mi prosím doporučit nějaký spalovač. Jsem ale témeř začátečník. Mám za sebou úbytek zatím jen + - 12 kg.

Docela se těch spalovačů bojím, aby s emi po tom kofeinu a synephrinu nerozkočilo srdce, nebo hlava :) Kafe nepiji a žádné podpůrné látky jsem nikdy nebrala. Takže jsem naprostý laik a nerada bych si odrovnala játra. :)


Velice děkuji za pochopení a radu, díky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronnie
Administrátor


PříspěvekZaslal: ne září 07, 2014 8:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem