Hlouposti co jste viděli lidi dělat v posilovně


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 183, 184, 185  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Hlouposti co jste viděli lidi dělat v posilovně  Úvodní stránka -> Ostatní - kulturistika -> Hlouposti co jste viděli lidi dělat v posilovně
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vlk#


PříspěvekZaslal: pá únor 10, 2017 10:33 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Magumi napsal:
Já teda bicák cvičím zásadně v kleci, s kettlebellem a na bosu, aby to bylo funkční. Vlk je mi svědkem. Mám s tím skvělé výsledky, všechny holky mi ho závidí. Procvičuju ho takhle minimálně dvakrát za pět let.


jj, příští trénink bude v roce 2021, pokud bude zájem, dáme včas vědět ;) posledně jsem neměl po ruce techniku, abych zaznamenal.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xMichalx


PříspěvekZaslal: pá únor 10, 2017 10:43 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Magumi napsal:
Já teda bicák cvičím zásadně v kleci, s kettlebellem a na bosu, aby to bylo funkční.

Tak o tom by už možná šlo říct že je to "plně funkční" či něco podobného, na to by lidi mohli slyšet.

vlk# napsal:

jj, příští trénink bude v roce 2021, pokud bude zájem, dáme včas vědět ;) posledně jsem neměl po ruce techniku, abych zaznamenal.

Rád přijdu, abych se naučil něco nového. Třeba pak s borcem od nás budeme mít společné téma :-)


--
Ne jako vážně, když by někdo chtěl cvičit bicák s 60kg a více, tak bych to při dobré náladě a správné konstelaci hvězd možná pochopil, ale tohle mě dostalo...
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TONIIIK


PříspěvekZaslal: po únor 20, 2017 11:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

trochu offtopic, ale :

http://rungo.idnes.cz/bcaa-recovery-drink-bilkovin-beh-sport-dhs-/behani.aspx?c=A170209_204333_behani_ura

kulturistum se doporucuje az 6000 mg bcaa denne :D:D:D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Frybis