Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 150, 151, 152  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: čt říjen 18, 2018 6:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

17.10.2018
rychlotrénink

1.dřep lowbar - up to 6x130kg (pásek), 3x10x100kg (bez pásku) - zkusím přejít znovu na lowbar, cítím se v té pozici mnohem silnější, ale zásadní problém je mobilita ramen, hlavně na pravé straně, což ve finále způsobuje to, že jsem u dřepu jak vrtulník a následně z toho vyplývají problémy s přetíženou pravou kyčlí, uvidíme jestli se mi podaří to poladit
2.jednoručky na šikmé lavici - 3x16x27,5kg
3.zadní ramena
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá říjen 19, 2018 6:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

18.10.2018

1.sumo tahy - po trojkách do 3x195kg (bez pásku, hg), 5x210kg (pásek, hg - palce na sračku), 3x8x160kg (bez pásku, trhačky)
2.bench - 5x6x90kg
3.shyby s protizávažím - 5x8
4.přítahy spodní kladky v sedě - 5x10
5.zadní ramena na deltdecku - 4x12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2018 7:39 am    Předmět: Odpovědět s citátem

21.10.2018

1.dřep highbar pauzovaný - up to 1x170, 1x182kg, 1x190kg, 2x3x160kg (pásek) - 190kg největší grind v dějinách powerliftingu, od začátku mě tahaly vazy pod levým kolenem a defakto jsem oddřepoval na jedné noze, 190kg bylo nejpomalejších v historii mého trénování, postupně jsem přestal slyšet i vidět, když jsem to nakonec dostal nahoru, tak jsem musel na chvíli počkat, protože bych netrefil stojan při odkládání
2.tahy klasika - up to 3x190kg, 3x200kg, 3x5x160kg - pásek, hg
3.tlaky s jednoručkama na šikmé - 2x15x30kg, 15x32,5kg
4.zákopy - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po říjen 22, 2018 2:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem



5x 210 hg... ty jo, to čumím... asi se to fakt dá naučit ;)

a těch 190 kg musela být pěkná podívaná... možná ti to tak jenom připadalo, nějaké zpomalení času, ale zvenku by to vypadalo normálně ;) každopádně high-bar a stopka... paráda.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá říjen 26, 2018 9:32 am    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:


5x 210 hg... ty jo, to čumím... asi se to fakt dá naučit ;)

a těch 190 kg musela být pěkná podívaná... možná ti to tak jenom připadalo, nějaké zpomalení času, ale zvenku by to vypadalo normálně ;) každopádně high-bar a stopka... paráda.


díky Vlku, reálně ten dřep byl totálně na krev
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá říjen 26, 2018 9:36 am    Předmět: Odpovědět s citátem

24.10.2018
rychlotrénink

1.lowbar dřep - up to 5x140kg (pásek), 3x9x110kg (bez pásku) - jako lehký, ale pravý rameno mě u toho tahá jako prase až po loket
2.ramena s jednoručkama - tlaky, upažování v předklonu - asi 8 sérií po 15opáčkách

25.10.2018

1.sumo tahy - up to 3x210kg (bez pásku, hg), 3x220kg (pásek,hg), 3x8x170kg (bez pásku, trhačky)
2.bench - up to 5x80, 5x90, 5x95, 3x8x75kg
3.shyby s protizávažím - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po říjen 29, 2018 7:48 am    Předmět: Odpovědět s citátem

26.10.2018

1.dřep lowbar - up to 4x150kg, 3x160kg, 3x8x120kg (pásek)
2.přítahy v předklonu - 6x10
3.tlaky s jednoručkama na šikmé - up to 10x35kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út říjen 30, 2018 7:00 am    Předmět: Odpovědět s citátem

29.10.2018

1.highbar pauzovaný dřep - up to 3x160, 3x172kg, 3x5x147kg (pásek)
2.tahy klasikou - up to 2x2x175 (bez pásku, hg)
3.bench - up to 4x95kg, 4x100kg, 3x7x80kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá listopad 02, 2018 10:43 am    Předmět: Odpovědět s citátem

1.11.2018

1.dřep lowbar - up to 6x140kg (pásek), 3x10x110kg - zjistil jsem, že nažrat se 2hodiny před tréninkem dřepů sushi není úplně dobrý nápad - hlavní focus u dřepů byl na to, abych se ve spodní pozici neposral a v horní pozici nepoblil
2.tlaky s jednoručkama na šikmé - 10x32,5kg, 3x10x35kg
3.zadní ramena deltdeck - 5x15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne listopad 04, 2018 8:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

3.11.2018

1.sumo tahy - up to 2x215kg, 1x230kg (pásek, hg), 3x8x180kg (bez pásku, trhačky)
2.bench - up to 3x95kg, 3x105kg, 3x7x85kg
3.přítahy v předklonu - 7x8 (60, 60, 80, 80, 90, 90, 90kg)
4.zákopy - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: ne listopad 04, 2018 8:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tie objemy na ťahoch po predošlej intenzite je peklo Dávaš si teda do tela
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne listopad 04, 2018 9:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

radši bych tahal 250kg+ jako ty
místo šudlání se 180kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2018 11:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

taky koukám na ten objem... 3x8x180 bez pásku tak to je fakt maso. když vemu ty své dětské trojky

spekounP napsal:
zjistil jsem, že nažrat se 2hodiny před tréninkem dřepů sushi není úplně dobrý nápad - hlavní focus u dřepů byl na to, abych se ve spodní pozici neposral a v horní pozici nepoblil
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út listopad 06, 2018 11:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

5.11.2018

1.highbar pauzovaný dřep - up to 2x172kg, 1x182kg (pásek) - udělal jsem základní chybu - nedodržel jsem pravidlo, že 2-3 dny po sumo tazích nemám těžce dřepovat, celej trénink vypnutá prdel, takže rychlost od spodu nulová a všechno těžký, nesplněno
2.tahy klasikou - up to 2x200kg (hg, bez pásku), 2x215kg (hg, pásek), 3x5x170kg (bez pásku, 2 sérky hg, 1 série trhačky)
3.tlaky s jednoručkama na šikmý - 3x12x35kg
4.supersérie upažování v předklonu a ve stoje s jednoručkama - 4x20+4x10
5.tlaky za hlavou na multipressu - 8x8-5
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st listopad 07, 2018 7:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

7.11.2018
rychlotrénink

1.dřep lowbar - up to 5x135 (bez pásku), 5x150kg, 3x9x120kg (pásek)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 150, 151, 152  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru