C&J už šel nějak ztuha.
Následovalo technické přemístění. Chtěl jsem jen otestovat, kdyby za týden náhodou padlo PR na C&J, tak jestli bych to vůbec přemístil. Očekával jsem strop 85kg a 90 hodně mile překvapilo :)
Deadlift - rvát tam váhy by bylo zbytečné (střed těla odvařený), tak jsem jen trénoval techniku. Bylo to nadhmatem a zámkovým úchopem.
Bench - easy.
A na DU jsem dal v řadě 10 op.
_________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
Video mám, ale je fakt na pytel. Ani jsem nemyslel na techniku, měl jsem prostě zatmění. Většinou se snažím myslet na každou fázi pohybu, ale tentokrát si jenom pamatuju, jak jsem se snažil nahnat vzduch do středu těla a pak už jsem stál s činkou ve FS pozici. Určitě tam ale byla rezerva.
No, snad jsem se nepřepočítal :) osa 20, 2x15 velké žluté, 2x10, menší žluté, 2x5 ještě menší žluté, 2x2,5 nejmenší žluté a 2x2,5 zarážky tak snad to sedí.
C&J jsem dnes jel s váhou na 1RM. Příští pátek budu zkoušet nový rekord.. Snad padne aspoň 80.
Snatch - vylepšení techniky
A DU.. Fakt nevím, nemám na ně už ani nervy, vůbec to nešlo. Nemám ponětí, jak zládnu do konce měsíce 25 DU vkuse.
Trénink MU
Dipy, MU s pomocí nohou, MU ze sedu, reversed MU
PRVNÍ STRIKTNÍ MU!!!
----
Takže první z mých cílů splněn. Už jsem dal i dva MU vřadě. Pocit parádní :) Do konce měsíce hodím video.
A potřeboval bych poradit. Chci buď v pátek nebo v neděli jet C&J na rekord. Měl bych to cvičit v pátek s nižšími vahami na techniku a o rekord se pokoušet až v neděli, nebo na to mám vlítnout už v pátek?
Jo a ráno bylo na váze 77,5kg.
Naposledy upravil Moocha dne út duben 23, 2013 6:25 pm, celkově upraveno 1 krát
K C&J, nevidim moc duvod, proc zkouset techniku 2 dny predtim, urcitou techniku uz zazitou mas a vis jak na to, ten jeden den te uz moc nezpasi. Hlavne se den predtim poradne nacukrovat