|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Moocha

|
Zaslal: ne prosinec 15, 2013 8:17 pm Předmět: |
|
|
Rozehřátí (241 DU - 5 minut) + strečink
Výtah + trh do polo
1+1/ 40kg, 40kg, 40kg, 50kg, 50kg, 55kg, 60kg, 65kg, 70kg (1+0)
Dřep vzadu (atg)
5/ 50kg, 70kg, 90kg
3/ 110kg
2/ 120kg
1/ 130kg, 135kg, 140kgPR!
Benchpress inc cg
4x12-6
Rozpažky
4x12
Biceps s JC vsedě v prodloužení kladivo
3x10
Biceps horní kladka ve zkrácení jednoruč
3x12
Břicho šikmé 5s
---
Luxuus. Trh do polo je takový napůl osobák. Je to nejvyšší číslo, co jsem trhnul do polo s novou technikou. Takže už se skoro dostávám na úroveň, kde jsem skončil s technikou starou. S pořádným hecem bych snad dřepnul 145 a možná, možná i 150  jenomže jsem ve fitku sám a k tomu hrozný posera. Na videu to vypadalo na rezervu. Doplňky super, pěkně na doraz. Už mi ani tolik nevadí.
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Frozz.

|
Zaslal: ne prosinec 15, 2013 9:21 pm Předmět: |
|
|
hoď sem vidko _________________ "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer."
|
|
| nahoru |
|
 |
Moocha

|
|
| nahoru |
|
 |
Moocha

|
Zaslal: út prosinec 17, 2013 6:24 pm Předmět: |
|
|
Dnes jsem zařadil volno. Únava byla znát. Tak na to vlítnu zase v pátek :)
Jo jinak jedu dál low-carb. Jenom teda mám dvě velký jídla s přílohou (oběd, večeře), vždycky tak 80-100g sachrů. Celkem asi 4000kcal a 2g bílkovin na kilo váhy.
|
|
| nahoru |
|
 |
Vidlák
|
Zaslal: út prosinec 17, 2013 6:44 pm Předmět: |
|
|
Moocho, dlouhodobě tě sleduji a držím ti palce, abys byl zdravý a dařilo se ti, ale myslím si, že s tím atg fakt bulíkuješ a to hlavně sám sebe. Je to hezká hloubka, ale atg to opravdu není, to se na mě nezlob. Nejsem první, kdo ti to tady psal. Neber to prosím jako nějaký hate.
|
|
| nahoru |
|
 |
Moocha

|
|
| nahoru |
|
 |
Poman

|
Zaslal: út prosinec 17, 2013 8:45 pm Předmět: |
|
|