Tak oprava auta vyjde na 10 000 Alternátor komplet na sračku a k tomu ještě výměna brzd (o těch jsem věděl, jen jsem tajně doufal, že ještě vydržej aspoň do léta) .... tak už vím, co dostanu k narozkám
Proklínám ostravské silničáře až do třetího kolene:o))) Jak je možné, že silnice, která je uzavřena pro nákladní dopravu (Bílá - Ostravice) pro nesjízdnost vozovky, je lépe sjízdná než půl Ostravy? Jsou to lemry líné. Neposypané...neprohrnuté. Za 20 km jsem nepotkal jediný kus techniky - až v Třebovicích, kde žije půl zastupitelstva. Si asi pořídím do města čtyřkolku, ne?
Sakra, neprosel jsme na emisich u svyho naftaku, hodnoty dokonce 3-4x vyssi nez maji byt.
Ted musim nejak vypustit naftu z nadrze, nebo zbuhdarma nekde projet 300 -400km. Pak tam dat cistici aditiva, aspon pul nadrze dobre nafty, a poradne to na vysoky otacky projet.
Ach jo.
Sakra, neprosel jsme na emisich u svyho naftaku, hodnoty dokonce 3-4x vyssi nez maji byt.
Ted musim nejak vypustit naftu z nadrze, nebo zbuhdarma nekde projet 300 -400km. Pak tam dat cistici aditiva, aspon pul nadrze dobre nafty, a poradne to na vysoky otacky projet.
Ach jo.
zajet na jiny emise, dej mu par stovek a problem vyresen
_________________ `Bolest, kterou cítíš dnes, bude síla, kterou pocítíš zítra…`
Ach jo.
A je dokonce mozny, ze by to vyslo levneji nez nez kdyz jsem koupil cistici aditivum za 330kc a este nevim co budu delat s tema litrama asi spatne nafty v nadrzi )
Ach jo.
A je dokonce mozny, ze by to vyslo levneji nez nez kdyz jsem koupil cistici aditivum za 330kc a este nevim co budu delat s tema litrama asi spatne nafty v nadrzi )
Pravdepodobne se o zadnou spatnu naftu nejedna.. je to stylem rizenim, drzis motor v malej otackach a celej ten vyfukovej system je shitlej.. zahrej motor a bez to poradne protahnout, pekne to vytacej az k cervenej a uvidis ten oblak za sebou.. parkrat to zoapakuj a pak zajet znova na emise a uvidis
Jen jak je na tom rozvodak? aby to ubec vydrzel ty vyssi otacky