|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Big Muscle

|
Zaslal: út červenec 28, 2015 4:44 pm Předmět: |
|
|
Úterý 28. července 2015
Přítahy VČ v předklonu nadhmatem (pauzy kolem 1:15)
10x prázdná osa
8x 40 kg
8x 60 kg
5x 72.5 kg
5x 77.5 kg
5x 82.5 kg
5x 85 kg
Shyby nadhmatem / stahování horní kladky nadhmatem (pauzy kolem 1:15)
8x
5x +5 kg + 3x
4x +5 kg + 2 + 2
8x horní kladka 60 kg
Přítahy JČ v předklonu (pauzy lehce přes minutu)
4x 8x 37.5 kg
Od druhé série jsem změnil techniku - trup vodorovně se zemí a činku jsem s každym opakováním položil na zem. Přijde mi, že pak lépe aktivuji zádový sval.
Přítahy horizontální kladky neutrálním úchopem (pauzy 1 min.)
4x 8x 60 kg
Lehčí váha, ale co největší snaha o procítění.
Biceps, VČ (pauzy 45-60 sek.)
10x prázdná osa
8x 32.5 kg
8x 35 kg
7x 37.5 kg
Biceps, JČ střídavě (pauzy 1:15)
8x 10 kg
8x 12.5 kg
8x 15 kg
8x 17.5 kg - u 6.op jsem musel činky položit a vyklepat ruce, ale zvládl jsem to ještě dojet
Tady už jsem byl docela unavenej, i když váha byla lehká, tak jsem dal o trochu delší pauzy .
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Big Muscle

|
Zaslal: čt červenec 30, 2015 4:43 pm Předmět: |
|
|
Čtvrtek 30. července 2015
Tento týden zkouším 2 dny cca 2200 kcal a třetí den 3000 kcal, ale asi to nebude ideální. I když je to vlastně jenom o půl pytlíku rýže po tréninku méně, tak mám po každém jídle docela brzo hlad a i se cítím takový slabší a "splasklejší". Tak to ještě do tý soboty dojedu takhle, a pak tam asi vrátim zpátky těch 2500 kcal.
Dřep (pauzy 1-1,5 minuty)
2 série s prázdnou osou
8x 50 kg
8x 70 kg
5x 90 kg
5x 95 kg
5x 100 kg
5x 105 kg - ta už byla s lehčí dopomocí
Na dřep jsem začal s podseknutou vahou, ale nepřidal jsem plánovaných 2,5 kg a i tak jsem měl co dělat. Začalo to lehce, ale dost rychle mi pak odešla síla. Ale je pravda, že jsem dal kratší pauzy.
Bulharský dřep (pauzy 1 minuta)
3x 12x +5 kg
Tohle bylo dneska nějaký lehký, ale pálilo to jak čert :)