|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
8Shade

|
Zaslal: po leden 25, 2016 7:09 pm Předmět: |
|
|
Po letech mně to v tom benči jde pořád pěkně nahoru. Mam z toho radost. Schéma 2x týdně + doplňky se jednoznačně osvědčilo nejvíc. Hodně jsem zlepšil techniku (dýchání, trochu legdrive, lepší zpevnění těla, tlačení ramen hodně dolů a lopatek k sobě, soutředění ve spodní části na přiblížení bicepsů k prsům, výdech až za půlkou cesty nahoru, to vše pomáhá).
Váha teď trochu kolísá, ale dokud roste síla, tak to nevadí. Trénink si píšu k sobě na papír, sem jen něco, co se podařilo. Trénink neměním už snad 2-3 měsíce a pořád funguje skvěle (rotují se v něm počty opakování ob týden, takže stagnace moc rychle nehrozí). Zatím jednoznačně nejlepší trénink, ale může to být mnoha různými faktory (strava, doplňky, technika, hmotnost). Fungoval by ještě líp, kdybych ho jel opravdu poctivě a nemusel každou chvíli vynechat některý trénink (takže se soutředím teď hlavně na benč).
Bench press
☞ 6x70 kg PR
☞ 6x70 kg
☞ 5x70 kg
☞ 5x70 kg
Aktuální váha: 84,5 kg
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
8Shade

|
Zaslal: po únor 01, 2016 7:14 pm Předmět: |
|
|
Takhle dobrej trénink jsem měl naposled tehdy, když jsem ještě používal nakopávač. Nechápu, čím to bylo, ale oproti jiným týdnům mi nastal skok v síle daleko větší, než je obvyklé. Incline tlaky jsem ještě dva týdny zpět dal sotva 1x5x27,5 a ještě nic moc technikou, dneska to padalo úplně samo.
Bench press za dva týdny +2kg v sériích, prostě paráda. Ve všem to dneska šlapalo až neuvěřitelně, necítil jsem skoro únavu, což je oproti jiným dnům opravdu zvláštní (asi konečně zafungoval beta alanin, mladá vedle mě umírala pálením svalů :D, já to skoro necítil a pokud jo, tak to hned zmizelo do dvou vteřin).