Harleen´s Log-Ponyfitness :D


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 137, 138, 139  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Harleen´s Log-Ponyfitness :D  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Harleen´s Log-Ponyfitness :D
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Zlata


PříspěvekZaslal: st únor 24, 2016 10:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

já brzy přijedu ;)

fakt opet jsem žádala kd by sel se mnou na trenink zad a jediní 2 lide co mi na to odpovedeli jssou z Ruska uzasní partáci fakt....drina do umoru a padl i osobáček

24.2. 1. fáze ráno záda

Mrtvolka
10x 50kg
8x 60kg
8x 70kg
4x 90kg
2x 100kg
1x 110kg
1x 120kg PR !!!!!!!!!!!!

strašně mě Omar namotivoval vubec na nic se mě neptal, prostě jen naložil a prej TAHEJ!!!! tak jsem zatáhla s technikou spokojena nejsem!! nebyla jsem si v bedrerch jista...ale kulaty to taky neni ..


shyby s dopomocí
10x
10x
10x

stah. kladky na široko
10x 70lbs
10x 85lbs
10x 100lbs
10x 100lbs
posledníopáčka byly s dopomocí, jinak vždy do max protažení a prociteni

Hammer podhmatem
10x 40,.kg
10x 50kg
10x 60kg
10x 70kg !
peklo pekelny !!!

přítahy vesla s jč adaptéry, každá ruka zvlášt
10x 35lbs
10x 45lbs
10x 50lbs
10x 50lbs

bavilo bavilo bavilo !!!!!!!!!

by the way ...ma dnesni forma
81kg (fuj fuj fuj)


2. fáze večer kardio
30min schody
20min kolo
_________________
Ve skutečnosti si o sobě myslím, že jsem citlivá a inteligentní lidská bytost... Ale s duší klauna, který vždycky všechno pos**e... :D

Peter.Ustinov: na tobe by se dala udelat nejedna diplomka z oboru psychologie :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: st únor 24, 2016 10:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

a je to tady
budu kopnut ponikem s ruzovomodrou hrivou
(ale s nadhernym zadeckem)

na zada bych se stavil, ale po te tvoji mrtvole me presla chut