|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Onlywatch
|
Zaslal: ne květen 15, 2016 4:11 pm Předmět: Zásobování glykogenu |
|
|
Dobrý den, předem upozorním, že ve stravování nejsem žádný nováček, mám za sebou několik desítek stravovacích plánů, které jsem vystřídal v rozmezí devíti let.
Nejvíce mi vyhovovala ketoza (SKD) cítil jsem se opravdu dobře a udržel si i přijatelné procento podkožního tuku.
Cvičil jsem ale převažně doma, kde toho vybavení a činek moc není.
Momentalně chodím do fitka, jedeme ABC split s kamarádem 5x týdně, protože je čas i chuť cvičit a tady se ukázalo, že moje ketony to prostě nedávaj a síla i chuť každým treninkem upadá.
Ono je to uplně něco jiného jak cvičit s naplněným glykogenem I tak se chci sacharidům co nejvíc vyhnout, protože trpím mírně zvyšenou rezistenci na inzulín, což mi potvrdil i odběr krve a následný papír z laboratoře s výsledky glukozy atp.
Trenér, který patří mezi moje životní vzory mi ale moc neporadil, doporučil mi dát sacharidy (100-200g) jen po treninku, což se zdá sice super, ale v praxi to vypadalo tak, že jsem odcvičil nalačno, glykogen v prdeli a doma jsem se napral sachrama které ho doplnily, vše fajn.. ale dalších 20 hodin do dalšího treninku jsem ve večerních hodinách chodil pořád močit a přijde mi, že tělo glykogen použilo jako zdroj energie ( na 1g glykogenu se vážou 4g vody) a na další trenink jsem šel opět prazdnej.
Což je možná logicky, když další jídla po treninku už byli jen bilkovina a tuky, ze kterých se asi moc toho glykogenu nedoplní. Osobně jsem na internetu ohledně tohoto narazil na strašně málo témat a zajímalo by mě co si o tom myslíte, zda mluvím hlouposti nebo to takhle opravdu může být.
Napadlo mě dávat sacharidy jen před treninkem, ale to mě zase unaví výstup inzulínu a ten trenink není idealní, takže jediné možné řešení mojí situace je dávat sacharidy dvě hodiny před treninkem a pak už jet čistě tuky+ bilkoviny. Váš názor ?
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Pr!nc