Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 134, 135, 136, 137  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: st leden 03, 2018 9:38 am    Předmět: Odpovědět s citátem

2.1.2018
Začátek zlehka, přes svátky mě skolila nějaká chřipka

1. highbar dřep pauzovany - up to 1x160, 1x170kg, 3x4x130kg
2.superserie ramena
3.sumo - 4x3x180kg (hg)
4.t-bar rows - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne leden 07, 2018 10:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

5.1.2018

1.high bar pauzovaný dřep - up to 1x150kg (no sleeves, no belt), 1x170kg (SBD, no belt), 1x180kg (belt), 3x4x140kg (SBD, belt)
2. mrtvola klasika - up to 3x170, 1x200, 8x140, 8x150, 2x5x160kg - bylo to lehké, ale začaly mě tahat šlachy pod levým kolenem
3.bench - 10x8 up to 2x8x60kg - hledání bezbolestné techniky
4.shyby paralel úchop - 8x3
5.supersérky ramena - 6sérií tlaků a rozpažek
6.zákopy v leže - 6x10

7.1.2018
1.high bar pauzovaný dřep - up to 1x165kg (no sleeves, no belt), 1x180kg (SBD, no belt), 1x190kg (SBD, belt), 3x4x150kg
2.sumo tahy - up to 3x190kg (hg, no belt), 3x8x130kg (trhačky)
3.shyby na stroji - 5x10
4.supersérky bicák+tricák - 5x10+15opak

Z nějakého mě neznámého důvodu si zástupci serveru Ronnie.cz vybrali starýho páprdu, jako jsem já, do testovací skupiny a poslali mi vzorky od firmy DEX NUTRITION, který jsem vyzkoušel na předchozích 2 trénincích. Musím říci, že jsem byl příjemně překvapen. Podrobnější recenzi napíšu, až bude trochu víc času.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Turakam


PříspěvekZaslal: ne leden 07, 2018 11:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To vybrali aj mňa heh, ale pokiaľ nie som aktívny na kadejakých instagramoch a facebookoch, tak holt, nehrozí ništ.
_________________
"I guess he’s taking Hunt to Takedown City, where the pain is free and the hits are plenty."
On to Turakam nemyslí zle, občas jsou ty jeho poznámky na ránu, ale většinou jsou dost na místě. To je takový náš Dr. House
"Conor Bless"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: ne leden 07, 2018 11:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Aj mňa, ale ja používam len BCAA a kreatín, takže iné doplnky by sa mi ani nechcelo testovať
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po leden 08, 2018 12:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

paráda Pajasi, 190 high-bar stopka, tiše závidím, před vánocema jsem to vytrápil bez stopky, takže vidím, jak jsi při síle, i když jsi tu psal něco o rýmičce ;)

OT: mě teda nevybrali... ani není divu, na staré dědky už toho moc fungovat nebude :D
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út leden 09, 2018 4:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Vlku díky

9.1.2018
dnes trochu odlehčeně
1.dřep highbar pauzovaný - up to 3x140kg (no belt, no sleeves), 3x160kg (SBD, no belt) - top série, 3x6x125kg (pásek)
2.supersérie - bench+přítahy v předklonu - asi 12 sérií pomalu po 5kg od prázdné osy až po 70kg - to rameno si snad sedne, ale bude to běh na dlouhou trať
3.přítahy se spodní kladkou v sedě - 6x10
4.tlaky s jednoručkama v sedě - 7x10 (zase postupně od pidi jednoruček až po 20kg)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2018 11:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

12.1.2018

1.highbar paused squat - up to 3x170kg (pásek), 3x6x135kg
2.deadlift - up to 3x170 zlobí mě vazy pod koleny v horní fázi tahů, takže jen dynamika - 8x3 (115 až 140kg) hookgripem
3.shyby na stroji - 5x8
4.zakopy - 6x12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po leden 15, 2018 9:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

15.1.2018

1.high bar paused squat - up to 2x180kg, 3x5x145kg - blbě jsem spal a tahaly mě spodní záda, takže na jistotu jen dvojka se 180kg
2.sumo - up to 3x190kg, 3x200kg (hg), 2x3x200kg (trhacky) - sumo dneska sedlo pěkně, hlavně úchop držel parádně
3.superserie ramena - 9x10 upazovani v předklonu + tlaky
4.t-bar rows - 5x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st leden 17, 2018 11:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

17.1.2018

1.lowbar paused squat - up to 5x140kg bez pásku, 5x150kg pásek, 3x10x100kg
2.bench - 4x8x60kg, 8x70kg - přijde mi, že low bar dřepy mi pomohly protáhnou ramena a dneska poprvé celkem bezbolestné
3.highbar long paused squat - po jednickach až do 1x175kg, příjemné protažení
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá leden 19, 2018 11:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

19.1.2018

1.lowbar paused squat - up to 5x150kg no belt, 5x160kg belt, 3x10x110kg
2.deadlift dynamika - 8x3 od 145kg až do 160 (hg)
3.highbar paused squat - po jednickach do 1x170kg no belt, 1x180kg belt
Zákopy, předkopy, pumpovacka ramena
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út leden 30, 2018 3:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Takže na týden mě skolila nějaká supervýživná chřipka, kterou ratolesti přitáhly ze školy. Na rozdíl od nich jsem nebyl za dva dny ok, ale tak nějak se v tom babrám už více jak týden.

v pátek první opatrný trénink:

26.1.2018
1.lowbar paused squat - up to 5x140 (no belt) 5x150kg (pásek)
2.high bar paused squat - po jedničkách do 1x150kg bez pásku
3.sumo deadift - up to 3x190kg (hg, no belt), 2x3x190kg (trhačky, no belt)

29.1.2018
1.lowbar paused squat - up to 5x150kg (no belt), 5x160kg (pásek)
2.high bar paused squat - po jedničkách do 1x160kg bez pásku, 1x170kg (pásek)
3.ramena - tlaky s jednoručkama + upažování v předklonu - 7x10
4.mrtvola klasika - up to 3x3x150kg - technika, hookgrip
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá únor 02, 2018 12:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

1.2.2018

1.high bar paused squat - up to 1x170kg bez pásku, 1x180kg (pásek)
2.bench - napiču
3.sumo deadlift - up to 3x190kg bez pásku- easy, 3x200kg (pásek - easy), 3x210kg (grind) - musel jsem s trhačkama, protože jsem si v pondělí urval kus masa z palce
4.shyby s dopomocí - 5x8
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po únor 12, 2018 4:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

týden s děckama na horách

první improvizovaný trénink v pátek
9.2.2018
1.high bar dřep pauzovaný - up to 1x150kg bez vybavení, neměl jsem sebou nic
2.sumo tahy - up to 5x170kg (hg), 3x5x140 na techniku
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út únor 13, 2018 12:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

12.2.2018

1.dřep lowbar pauzy - up to 3x150kg (bez pásku), 3x160kg (pásek), 3x10x100kg (bez pásku)
2.mrtvola klasika - up to 3x170kg (bez pásku, hg), 3x185kg (pásek, hg), 2x8x140 (trhačky)
3.military - 8 sérií up to 3x8x40kg - bezbolestně, což mě těší
4.triceps + biceps - francouze + skotovka - 5x10-15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt únor 15, 2018 11:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

15.2.2018

1.highbar dřep pauzovany - up to 1x170kg (pásek), 3x3x140kg
2.sumo - po petkach do 5x180kg, 3x5x150kg
3.bench - up to 3x6x70kg - lehký rychlý ale rameno mě víc nepustí
4.predkopy - 5x15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 134, 135, 136, 137  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru