Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 141, 142, 143  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: po duben 30, 2018 9:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

30.4.2018

1.highbar paused squat - up to 3x165kg (bez pásku), 2x3x175kg, 2x175kg (pásek)
2.bench - up to 5x5x90kg
3.sumo tahy - up to 5x3x180kg bez pásku, hg, dynamika
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt květen 03, 2018 2:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

2.5.2018
málo času, byl jsem jen něco potahat

1.mrtvola klasika - up to 1x210kg (pásek), 5x6x160kg (bez pásku)
2.shyby s protizávažím - 5x6
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st květen 09, 2018 10:54 am    Předmět: Odpovědět s citátem

6.5.2018

1.dřep lowbar pauzovaný - up to 1x160kg, 8x100, 8x105, 8x110, 2x8x115, 2x8x110kg - všechno nobelt a nokyslik
2.sumo - up to 3x3x190kg (pásek, hg)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: st květen 09, 2018 2:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
1.dřep lowbar pauzovaný - up to 1x160kg, 8x100, 8x105, 8x110, 2x8x115, 2x8x110kg - všechno nobelt a nokyslik

počítám sedm pauzovaných osmiček.. to se nedivím dobrá práce
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt květen 10, 2018 7:51 am    Předmět: Odpovědět s citátem

9.5.2018

1.dřep highbar pauzovaný - up to 1x170kg (SBD, nobelt), 5x3x160kg (pásek) - u druhé série mi praskla na jedné straně přezka u pákového pásku takže suport pásku rázem -40%
2.bench - up to 3x100, 2x102, 2x3x100kg - moc nešlo, síla je, ale jistota v rameni ne
3.tahy klasikou - up to 5x170, 5x180 (no belt), 5x190, 5x200, 3x210 (pásek) - tahal jsem s klukama, takže trochu vyhecované
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt květen 10, 2018 7:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
spekounP napsal:
1.dřep lowbar pauzovaný - up to 1x160kg, 8x100, 8x105, 8x110, 2x8x115, 2x8x110kg - všechno nobelt a nokyslik

počítám sedm pauzovaných osmiček.. to se nedivím dobrá práce


dík Vlku, po pátém opáčku vždycky umírám
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po květen 14, 2018 7:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

13.5.2018

1.highbar paused squat - up to 1x180kg (no belt), 5x3x160kg (pásek) - oproti minule výrazně lehčí a až do třetí série relativně dynamické (na mě)
2.sumo deadlift - 5x70, 5x100, 5x130, 3x160, 3x190, 1x200 - poslední dvě úplně nahovno technicky + nedržel úchop, takže shodit a odznovu - 2x5x140 (raketa), 2x5x160 (raketa), 3x180 (gut), 2x3x200kg (pásek) - všechno hookgripem, sumo je strašně o technice, potřebuju jít nahoru po menších skocích a držet pořád set-up, pak je to pocitově lehké
3.zadní ramena
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt květen 17, 2018 3:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

16.5.2018

1.lowbar pauzovaný dřep - up to 1x180kg bez pásku, 4x8x120kg
2.bench - up to 5x90, 3x5x95kg
3.mrtvola klasikou - up to 1x200, 1x210, 1x220, 5x2x170kg - všechno hookgripem
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po květen 21, 2018 11:01 am    Předmět: Odpovědět s citátem

19.5.2018

1.lehce dřep na protažení asi do 120kg
2.sumo - up to 3x195 (no belt), 3x205kg (pásek), 2x205kg (při pokládání druhého opáčka jsem si drknul o stojan, který jsem měl před sebou a dost mě to rozhodilo), 3x205kg (urvanej kus palce a konečná)

když je člověk kokot a pořád není schopen se ten hookgrip naučit
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: po květen 21, 2018 11:45 am    Předmět: Odpovědět s citátem

hned po ránu takový sado-maso... já teď na hook-grip rezignoval, používám ho na zahřívání, když už nefunguje nadhmat, ale na pracovní trhačky, měl jsem kůži na bříškách palců tak zrasovanou, že už nefungoval ani dotyk na mobilu :D občas zkusím, jestli tím zatáhnu 1RM a to bude stačit.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
WannaYourMother


PříspěvekZaslal: po květen 21, 2018 12:21 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud se to trhá (tak jak mě), tak je fajn tejpa - Jirka Orság o tom má video u sebe na FB - omotat, doladit leukoplastí a udrží to všechno - teď sem tak udržel 317,5 a v pohodě :)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po květen 21, 2018 2:16 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

díky, video Jirky Orsága jsem viděl
omotání palce jsem už zkoušel, ale mám problém, že mám už tak dost krátké prsty a cokoliv namotaného na palec mi ztěžuje obemknutí palce ostatními prsty

jak jsem vypozoroval na sobě, tak jde hlavně o to při hookgripu chytit činku s absolutně rovným zápěstím a s rukama svisle k podlaze, pokud toto nesplním, tak se mi činka protočí v prstech a pak takhle rve kůži
někdy si udělám jen modřinu pod kůží, která se pak při dalším tréninku nahrne a odtrhne, což byl případ viz foto.

další věc je nedržet osu jen přes ten palec, je potřeba jakoby lámat činku a přenést část váhy do ostatních prstů na malíkové straně, což jsem při posledním tréninku taky posral
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út květen 22, 2018 11:45 am    Předmět: Odpovědět s citátem

21.5.2018

1.highbar pauzovaný dřep - rozcvik do 1x160 (bez vybavení), 6x3x160kg (SBD, pásek) - 4série gut, poslední dvě už trochu přituhlo
2.bench - 9x3 (80-95kg) - snaha o rychlost a techniku
3.přítahy v předklonu - 5x15 (60-70kg) - napumpovat záda a domů
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
WannaYourMother


PříspěvekZaslal: út květen 22, 2018 1:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:
díky, video Jirky Orsága jsem viděl
omotání palce jsem už zkoušel, ale mám problém, že mám už tak dost krátké prsty a cokoliv namotaného na palec mi ztěžuje obemknutí palce ostatními prsty

jak jsem vypozoroval na sobě, tak jde hlavně o to při hookgripu chytit činku s absolutně rovným zápěstím a s rukama svisle k podlaze, pokud toto nesplním, tak se mi činka protočí v prstech a pak takhle rve kůži
někdy si udělám jen modřinu pod kůží, která se pak při dalším tréninku nahrne a odtrhne, což byl případ viz foto.

další věc je nedržet osu jen přes ten palec, je potřeba jakoby lámat činku a přenést část váhy do ostatních prstů na malíkové straně, což jsem při posledním tréninku taky posral


Taky nemám extra dlouhé palce, ale ta tejpa není zas tak tlustá a přijde mi, že to má lepší grip na ose .. a rovné zápěstí je fakt nutnost, chytit palce, zmáčknout a "dochytnout" zbytkem prstů
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st květen 23, 2018 2:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

23.5.2018

1.lowbar pauzovaný dřep - up to 1x175kg (no belt), 1x185kg (pásek), 3x6x130kg (no belt)
2.mrtvola klasika - up to 3x190kg (no belt), 3x3x210kg (pásek) - střídavý úchop - docela fajn, poslední už trochu grind, ale v rámci mezí
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 141, 142, 143  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru