Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 138, 139, 140
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: pá červen 29, 2018 10:37 am    Předmět: Odpovědět s citátem

28.6.2018

1.highbar dřep - up to 1x182kg, 1x190kg (SBD, opasek)
2.tahy klasikou - up to 1x225kg (pásek)
3.bench (lehce, široký úchop) - 8x60, 3x8x70, 6x80kg - vidím tady lepší potenciál - rozšířil jsem úchop cca o dlaň na každé straně, sice mě ramena bolí, ale je to taková spíš svalová bolest, jinak se dokážu líp nastavit do set-upu a neujíždí mi lopatky
4.přítahy v předklonu - 4x10
5.zadní ramena

únava, 2 kolaudace na stavbách tento týden, spousta starostí a stresu
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červenec 02, 2018 11:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

2.7.2018

1.lowbar pauzovaný dřep - up to 3x4x160kg (SBD, pásek) - na větší objem nebyla energie
2.bench - up to 4x3x95kg - stabilně přecházím na širší úchop
3.sumo tahy - up to 3x3x200kg (bohužel trhačky, měl jsem nějaké bolavé ruce a hookgrip odešel při poslední rozcvičovací sérii se 190kg)

něco na mě leze, bojuju s tím, projevuje se to hlavně na výdrži
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st červenec 04, 2018 10:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

4.7.2018

1.lowbar dřep - up to 1x185kg (pásek)
2.tahy klasikou - up to 3x200 (bez pásku), 3x210 (pásek), 3x220 (pásek)
3.shyby s protizávažím - 5x8
4.bench (lehce) - 3x6x75kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne červenec 08, 2018 10:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

5.7.2018

1.highbar dřep - up to 1x150kg (aktivace bez vybavení), 8x100, 8x105, 8x110, 8x115, 8x120 (SBD, bez pásku)
2.ramena - tlaky a upažování s jednoručkama
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: ne červenec 08, 2018 10:30 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

8.7.2018

1.lowbar dřep - up to 5x4x160kg (pásek, SBD)
2.bench - up to 2x6x70kg, 2x6x80kg, 3x6x85kg
3.sumo tahy - lehce jen do 2x3x180kg hookgrip
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt červenec 12, 2018 2:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

11.7.2018

1.highbar dřep - up to 1x160kg (bez vybavení), 5x8 (110, 115, 120, 125, 130kg - SBD bez pásku)
2.bench - 2x3x95, 2x100kg, 2x3x95kg - napikaču
3.přítahy v předkonu - 4x15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červenec 16, 2018 9:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

13.7.2018

1.deadlift klasikou - 3x180 bez pásku, 5x3x190kg pásek
2.ramena - tlaky za hlavou na multipresu + upažování v předklonu

cítil jsem se nějak napikaču, tak jen nějaký objem tahy + pošolíchat ramena
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červenec 17, 2018 11:16 am    Předmět: Odpovědět s citátem

16.7.2018

1.lowbar pauzovaný dřep - up to 1x190kg (pásek) - trápí mě pravá kyčel, takže dřepy ojebaný
2.bench - up to 6x85, 4x5x90kg - gut
3.sumo tahy - up to 3x180 (bez pásku), 3x190 (pásek), 4x3x140kg - jen lehce, všechno hg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 138, 139, 140
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru