Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 70, 71, 72
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cohen999


PříspěvekZaslal: út říjen 23, 2018 1:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

OukyDouky napsal:
Běh jsi vypustil se zimou?
S akou zimou?:D Keby si cital tento log dokladne, tak zistis odpoved na svoju otazku. ;)
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OukyDouky


PříspěvekZaslal: út říjen 23, 2018 1:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

cohen999 napsal:
OukyDouky napsal:
Běh jsi vypustil se zimou?
S akou zimou?:D Keby si cital tento log dokladne, tak zistis odpoved na svoju otazku. ;)


Čtu, ale asi 100% nerozumím slovensky.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: čt říjen 25, 2018 7:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 183, stvrtok

Lezenie sa dnes nekonalo, lebo sparinga odvolali na sluzobku. Buduci tyzden bude husto dovolenkovy, takze zase nic. Na beh nebol cas. Ale ked ma clovek bulinu a zhybovaciu dosku, zabavi sa aj sam. 😂

1R press 24kg 5x 5+5
1R snatch 24kg 4x 5+5
Zhyby bw 3x6

Rameno sa zlepsilo.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá říjen 26, 2018 8:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 184, piatok

Dnes tazky minimalizmus, ale tieto celotelove cviky su vyzivne aj bez cohokolvek dalsieho.

Double bell front squat 20+24kg 4x6 . Sest opaciek som este nedaval, ale pojde aj viac, este je tam rezerva, aj ked vlastne nemam ambiciu ist v piatok tazsi ako medium trening.

Mnam.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po říjen 29, 2018 9:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 185, pondelok

Trening ako po preflamovanej sobote a prelezanej nedeli...

Deadlift klasika nadhmat . medium . up to 5x5x112,5kg . slo to
Drep zadny highbar . easy . up to 5x5x70kg . posledna seria uz bola citit
Bench press . heavy . up to 80kg 5, 4, 4, 3, 4, 3 (23) . PR, o nieco lepsie ako pred 4 tyzdnami, ale este to tam nie je.

Zhyby BW 3x5
Box pytel 10 min, brusaky dole hlavou 5, 6.

Pomaly sa vraciam aj k doplnkom, zlahka.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: ne listopad 04, 2018 10:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 184, stvrtok

Zhyby 5x5

Trening 185, piatok

Goblet squat 28kg 2x7
1R snatch 28kg 5x3

Od stredy na chate, oslavovali sme juniorove prve narodeniny, grilovacka, chlastat sa zacinalo vzdy od beer o'clock na obed, takze minimalisticky trening kvoli ziadnej regeneracii. Dalej praca s drevom, rucicky vytrasene z pily a sekery, upratovanie zahrady na zimu. Vsetci boli trochu soplavi, takze som nemal partaka na turistiku, ale weissbier s Jaloviinou mi to vynahradili. Fini ten alkohol proste vedia! :)
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po listopad 05, 2018 10:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 186, pondelok

Po styroch dnoch chlastania a obzierania sa Marlenkami, makovnikmi, grilovanymi masiskami prekvapivo rannych 89 kg 😱

Drep zadny, pod paralel . heavy . up to 5x4, +3 trestne 82,5kg . 5ky dnes nesli, ale stvorky relativne s prehladom. PR.

Deadlift klasika nadhmat . easy . up to 5x5x107,5kg . po tazkych drepoch to nikdy nie je easy...

Bench press . medium . up to 5x5x75kg . dobre.

Vela prace, malo casu, bez doplnkov.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: pá listopad 09, 2018 8:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

trening 187, stvrtok

Smutneho chlapca momentalne dost narazovo vytazuju v praci, obcas sposobom o siedmej v, o desiatej z, ale aspon light trening som v priebehu dna stihol.

1R press 24kg 5x 5+5
goblet squat 24kg 3x5 . pauzy dole 5 sekund, mnamka. ;)
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: ne listopad 11, 2018 9:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 188, sobota

Zhyby bw 6x5
Goblet squat 36kg 3x7

Dnes este po dvoch hodinach spanku 5km kocikovania a poobede dospavanie. Zajtra sa uz tesim do borcovne.
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po listopad 12, 2018 1:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

#note for the future

Pozorovanim a praxou som zistil, ze na moje smutne, ubohe ramienka mi ako najlepsia prehabilitacia zabera (v kombinacii s arm barom o stenu, vyvesovanim sa) upllover v nizsie zobrazenom prevedeni s lahkymi vahami (zatial cca 5kg). Uz dva tyzdne vynechavam klbovku, a situacia sa vobec nezmenila, naopak, po kazdom cviceni je to lepsie a lepsie.

_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cohen999


PříspěvekZaslal: po listopad 12, 2018 9:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Trening 189, pondelok

Heavy DL day, mnamka!

Deadlift klasika nadhmat . heavy . up to 5x5x120kg . pocitovo ok, pri technike som mal pocit, ze to taham viac stredom tela ako obvykle, najma posledne pokusy v 4. a 5. serii... weird.
Drep zadny atg . medium . up to 5x5x75kg . proste som to tam nasypal, co mi ine zostavalo, posledne pokusy tazke.
Bench press . easy . up to 5x5x70kg . mam rad, ked je easy naozaj easy, a ked takmer 1RM max spred pol roka davam v tychto objemoch na pohodu... 😍

Military press 37kg 3x5
Zhyby +5kg 3x5 . pomaly navrat k doplnkom

Box pytel a 7, 6, 5 brusakov dole hlavou.
Vaha rovnych 87kg, ale po vikende s manzelkinou makovou tortou a dvoma colami pocas sobotnej noci je to vlastne very OK. ;)
_________________
Zvykne sa hovorit, ze kto zabehne maraton, uz si nemusi nic dokazovat. Ja by som ale este rad snatch test s 32kg, press s 40 a TGU s 48kg :)
185/82
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Smutne zapisky slabeho, obtloustleho chlapca Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 70, 71, 72
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru