Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: so srpen 10, 2019 7:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

9.8.2019

1.sumo tahy - po pětkach do 5x180kg, 3x200kg, 3x210kg, 3x5x180kg
2.hip thrust - 5x12
3.zakopy v sedě - 5x12-15
4.mrtvy tah jednonož se spodní kladkou - 4x10
5.zakopy ve stoje jednonož - 4x12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po srpen 12, 2019 1:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

12.8.2019

1.lowbar dřep s pauzou v pozitivní fázi - 2x5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 4x110, 3x125 (bez pásku), 2x135kg (pásek), 2x140kg, 2x142,5kg, 3x2x135kg - na začátku docela dost bolesti, masírování a mobility, nakonec pocitově fajn trénink
2.flat bench (nohy natažené na lavici) - 10x20, 10x40, 8x60, 5x70, 3x80, 2x87,5kg, 2x90kg, 2x92,5kg, 2x95kg, 2x2x90kg - gut, nad plánem, trochu hledání stability, ale jinak dobré
3.pullover přes válec - 4x10-8opak
4.rozpažky na rovné lavici - 4x10
5.přítahy s oporou hrudníku - 10,8,6,6 opak
6.tlaky s jednoručkama v sedě - 10x10kg, 10x17,5kg, 10x20kg, 8x22,5kg, 2x6x25kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st srpen 14, 2019 9:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

14.8.2019

1.sumo technika - nejdřív aktivace tah s 5s pauzou těsně po startu - 5x40, 5x70, 5x90, 5x110kg ( https://www.instagram.com/p/B1JeBiyD9Ce/ ), pak normální tah - 5x130, 5x150, 5x160, 5x172, 5x180, 2x5x160kg (všechno bez pásku, lehké)
2.cg bench - 10x20, 10x40, 8x60, 6x75, 6x80, 6x85, 6x87, 2x6x80kg - nad plánem, lehké
3.legpress - 2x12 (rozcvik), 4x10
4.GHR - 4x6 - to moc nešlo
5.supersérie pullover přes válec + obrácené rotace - 4x8 + 4x15 (při pulloveru jednoručka držená za spodní kotouč - ta nutno zvýšené stabilizace je další třešnička na dortu)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá srpen 16, 2019 6:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

16.8.2019

1.lowbar drep (pauza v návratove fázi) - 3x130kg (bez pásku), 2x3x140kg (pásek), 3x145kg,3x147kg
2.flat bench (nohy natažené na lavici) - 3x85kg, 3x90kg, 3x95kg, 3x97kg, 3x90kg
4.shyby - 5,5,4,4,3
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út srpen 20, 2019 6:48 am    Předmět: Odpovědět s citátem

19.8.2019

1.lowbar dřep - up to 2x147,5kg, 2x160kg, 2x167,5kg, 2x2x162,5kg - dřepy nahovno, přes víkend jsem vymítal nějakej moritbundus, kterej se o mě pokoušel a asi to mělo dopad do momentální formy
2.cg bench - 10x20kg, 10x40kg, 2x8x70kg, 5x82,5kg, 5x87,5kg, 5x92,5kg, 5x97,5kg, 2x5x90kg - u benche jsem nad plánem a pocitově všechny série easy, kromě pětky s 97,5kg, přijde mi, že tyhle variace benche (flat bench a cg bench) mi jdou líp než normální soutěžní bench
3.GHR - 2x6, 2x5 - regulérní lavice bez dopomoci bandů
4.mrtvý tah na jedné noze s osou - 5x10
5.obrácené rotace - 3x15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st srpen 21, 2019 5:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

21.8.2019

1.sumo tahy pauzovane - nejdřív aktivace 3x3 startovní pozice 5s pauza pár cm nad podlahou, tahy 2s pauza pod koleny 5x110, 5x125kg, 4x150kg, 3x170kg, 2x190kg (no belt), 2x200, 2x2x210kg
2.flat bench - 12x20kg, 10x40kg, 8x60kg, 6x80kg, 2x92kg, 2x97kg, 2x100kg https://www.instagram.com/p/B1bpwytDZCP/
3.kliky bradla - 5x 30kg protizatez, 5x 20kg protizatez, 5x10kg protizatez, 3x5xbw posouvá se to
4.pullover přes válec - 4x10, tohle bylo dneska peklo, ale funguje to
5.tlaky s jednoruckama v sedě - 10x10kg, 10x15kg, 10x20kg, 8x25kg, 2x6x27,5kg
6.shyby - 4x5xbw
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá srpen 23, 2019 11:01 am    Předmět: Odpovědět s citátem

23.8.2019

1.lowbar dřep - up to 5x100 (bez pásku, bez SBD), 5x125kg (SBD, bez pásku), 5x135kg (pásek), 5x137kg, 5x140kg, 5x142kg, 5x145kg - dřepy jsou utrápený, ve středu jsem byl na resekci posledního zubu, který mi dělal dlouhodobě problémy, doktorka dokonce tvrdila, že můžu mít kvůli tý osmičce i chronický záněty, který se mi stěhujou po těle (viz. moje trvalý problémy s dutinama), tak snad už se blýská na lepší časy
2.bench (soutěžní) - 10x20, 10x40, 8x60, 6x75kg, 4x90kg, 2x100kg, 2x105kg, 2x2x107kg
3.hip thrust (opřený na hranách chodidel šlapkama k sobě) - 10x60kg, 2x10x80kg, 2x10x100kg, 10x120kg
4.zákopy v leže - 10x25kg, 10x35kg, 10x40kg, 2x10x45kg, 10x40kg
5.obrácené rotace - 3x15
6.stahování protisměrných kladek v kleče (fixátory lopatek) - 3x12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po srpen 26, 2019 9:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

26.8.2019

1.lowbar drep - 2x3x130 (no belt, no SBD), 3x145kg, 3x150kg, 3x154kg, 2x3x150kg
2.bench - 2x4x90kg, 3x95kg, 3x3x100kg, 3x3x95kg
3.rozpazky s jednoruckama +triceps kladka - 4x10
4.shyby - 4x6-8, protizatez 20-25kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st srpen 28, 2019 9:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

28.8.2019

Od soboty s děcka a na horách, mám v nohách X kilometrů na kole i pěšky, podvozek je rozsekanej po pondělních drepech na hadry a bohuzel se mi podařilo natáhnout si levý hamstring, což dneska pokazilo tahy.

1.sumo tahy - up to 2x195kg, 2x210kg, 2x2x220kg
2.bench - up to 2x3x90kg, 2x95kg, 3x2x100kg, 2x104kg, 3x95kg
3.kliky bradla - 6x5, z toho 5x5xbw, konečně lepší pocit
4.pritahy v předklonu - 5x5 (90-100kg)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po září 02, 2019 4:47 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Co napsat?
Tak nějak jsem zjistil, co si pořád neumím připustit, že jsem totiž starej páprda, kterej už prostě nedokáže normálně zkloubit běžný rekreační aktivity s nějakým tréninkovým plánem směřujícím k progresu v disciplínách silovýho trojboje.

cyklistika 5 dní v Jizerkách s potomkama ze mě udělala skučící trosku, která se skoro nemůže hýbat.

V pátek jsem měl jít nejvyšší objem dřepu v cyklu. V pátek jsme se vrátili z Jizerek. Trénink jsem odložil na sobotu v domnění, že den odpočinku navíc mi pomůže.

31.8.2019 sobota
1.lowbar dřep - 2x3x130kg (bez pásku), 2x3x145kg (pásek), 3x3x150kg - pak jsem odpadl, všechny rozcvičovací série jsem jel přes bolest na levý straně (boční gluteus + úpon hamstringu), všechny postupný váhy od spodu (tzn. od 30kg) jsem odjel minimálně dvakrát s tím, že mezi sériema spousta aktivace, protahování. Nakonec bolest ustoupila a dodřepoval jsem to podle plánu, nicméně totálně zmordovanej, zbytek tréninku jsem nebyl schopnej dát

výsledkem sobotního dřepování bylo to, že jsem si totálně vypnul levou půlku prdele - při polomostu na obou nohách cítím, že pravej gluteus je zatnutej a levej je úplně bez aktivace (prostě mrtvej sval bez schopnosti zatnout se)
takže následovalo:
1.9.2019 neděle:
cca hodina aktivace prdelních svalů unilaterálně - polomosty na jedný noze, clamshelly a další bikiny fitness vychytávky na prdel

2.9.2019
1.lowbar dřep s pauzou v návratový fázi - 2x5x30, 5x40, 5x60, 5x80 5x100, 3x120 (bez pásku a SBD), 3x135kg (SBD, bez pásku), 3x145kg (pásek), 3x150kg, 2x2x155kg - zaplaťpánbůh nedělní blbnutí mělo smysl a cítil jsem se ve dřepu dobře
2.bench - 10x20, 10x40, 10x60, 6x80, 2x4x90, 3x3x95, 2x4x90kg - oproti minulému týdnu nic moc, svojí úlohu v tom hrála blbá měkká lavička
3.sumo tahy - 5x60, 5x80, 5x100 (do téhle váhy první tři opáčka 5s pauza po startu), 5x120, 5x140, 5x160, 4x3x190kg (pásek) - tady už zase trochu problémy s aktivací zadku v horní fázi - prostě nefungoval příprac a ztrácel jsem na dotahu stabilitu

jsem bohužel mimo plán a potřebuju odjet do konce týdne testy, takže jsem spojil 2 tréninky do jednoho a asi nechám 2dny volno, snad se trochu vrátím
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá září 06, 2019 7:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

5.9.2019

1.lowbar dřep - 2x147kg, 2x160kg, 3x1x170kg - cílem 3 jedničky na RPE9, dřepy bohužel nahovno, čekal jsem, že půjde víc
2.bench - 3x90, 2x100, 1x105, 3x1x110kg
3.sumo tah - 2x195kg, 1x210, 3x1x230kg
4.core

zhodnocení: závěr cyklu jsem posral, což je vidět i z výsledků (bez progresu, dřep horší než minulý cyklus), na dřepu aktuálně pořád řeším samý problémy
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: pá září 06, 2019 8:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

spekounP napsal:

Tak nějak jsem zjistil, co si pořád neumím připustit, že jsem totiž starej páprda, kterej už prostě nedokáže normálně zkloubit běžný rekreační aktivity s nějakým tréninkovým plánem směřujícím k progresu v disciplínách silovýho trojboje.


Kľuuud, mám to rovnako a to som o dosť mladší a mám iba jedno bambino. Čo by si chcel po 5 dňoch bicyklovania
Skoč si na fyzio, zainvestuj do masáže a relaxu a budeš sa ešte diviť.
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út září 10, 2019 6:55 am    Předmět: Odpovědět s citátem

9.9.2019

1.lowbar dřep - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 4x110, 4x130 (bez pásku), 1x150kg, 1x155kg, 1x157kg, 4x4x145kg
2.bench - 12x40, 10x65kg, 5x75kg, 4x85kg, 1x92kg, 1x97kg, 1x100kg, 5x4x90kg
3.hip trust - 4x10
4.GHR - 3x5
5.zákopy v leže - 3x10
6.mrtvý tah na jedné noze s osou - 4x8-10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st září 11, 2019 7:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

11.9.2019

1.sumo tahy - 5x40, 5x60, 5x80, 5x100, 3x120, 3x140, 3x160, 3x180, 1x195, 1x202kg (pasek), 1x210kg, 2x3x192kg
2.bench - 10x20kg, 10x40kg, 10x60kg, 3x70kg,3x80kg, 3x90kg, 1x97, 1x102kg, 1x105kg, 2x3x95kg
3.triceps kladka+biceps jednorucky - 4x12
4.pullover přes válec - 4x10
5.landmine press - 4x10
6.obracene rotace - 4x12
7.dynamicky plank na mici
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá září 13, 2019 5:19 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

13.9.2019

1.lowbar drep - 3x130, 3x140, 1x152kg (pasek), 1x157kg, 1x160kg, 3x3x145 kg
2.bench - 3x90kg, 1x102kg, 1x105kg, 1x107kg, 3x3x95kg
3.legpress - 6x10
4.zakopy v leze - 5x6
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: