Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
spekounP


PříspěvekZaslal: čt červenec 25, 2019 6:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

24.7.2019

tak deficitní sumo tahy mě rozsekaly víc než je zdrávo, přestože se zdálo všechno lehké a s rezervou.
po pondělním tréninku jsem se v úterý ráno probudil s tím, že jsem se skoro nemohl postavit na levou nohu, celej den jsem v práci pajdal s bolestí na boční straně stehna. Povolilo to až v podvečer, kdy jsem sval rozmasíroval. Pravděpodobně je to důsledek nataženého třísla na pravé noze, kdy jsem u tahů asi pravé noze podvědomě ulevoval a všechno odtahal přes levou nohu.

trochu jsem se bál, jak odjedu dřepy, nakonec to celkem šlo po nezvykle dlouhém rozcvičení a mobilitě

1.lowbar dřep - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 5x110, 5x130 (pásek), 5x135kg, 5x137kg, 2x5x130kg
2.bench - 10x20, 10x40, 8x60, 5x75, 3x87, 2x95, 2x100, 2x102, 2x100kg - po pondělním objemu kliků na bradlech a tlaků na ramena to moc nelítalo
3.hiptrust - 6x10
4.GHR - 4x7
5.mrtvý tah na jedné noze v supersérii se zákopy vleže - 4x6+4x10
6.antirotace + rotace - 4x12
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: so červenec 27, 2019 11:10 am    Předmět: Odpovědět s citátem

26.7.2019

1.lowbar drep - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 4x110, 3x130 (bez pásku), 3x147kg (pasek), 3x152kg, 3x155kg, 3x3x147kg
2.bench - 10x20kg,10x40kg, 8x60, 5x75, 3x87, 3x92, 3x95, 3x97, 3x3x92
3.tricep kladka - 5x12
4.biceps scottovka - 4x12
5.rozpazovani na rovné lavici - 10x7,5kg, 10x12,5kg, 2x10x15kg, 10x17,5kg
6.shyby - 5x5
7.landminepress - 5x10
8.obrácené rotace - 3x15
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po červenec 29, 2019 1:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

29.7.2019

1.sumo tahy - 2x5x60, 5x80, 5x100, 5x120, 5x140, 4x160, 3x180, 2x200 (bez pásku), 2x210kg (pásek), 2x217kg, 2x225kg
2.bench - 10x20, 10x40, 8x60, 6x75, 3x90, 2x95, 2x97, 2x100, 2x2x95kg
3.bradla s protizátěží - 8x5 (pořád špatně, dole mi to trhá kozy od ramen)
4.tlaky s jednoručkama v sedě - 10x7,5kg, 10x12,5kg, 10x17,5kg, 10x20kg, 2x10x22,5kg
5.přítahy v předklonu - 10x60, 6x70, 6x80, 5x5x90kg[/b]
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út červenec 30, 2019 8:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

tahy ze včerejška - poslední dvojka s 225kg

https://www.instagram.com/p/B0gUTdbDLCq/
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt srpen 01, 2019 6:29 am    Předmět: Odpovědět s citátem

31.7.2019
včera nejvyšší objem dřepu v mikrocyklu

1. lowbar dřep - 2x5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 5x110, 3x130 (bez pásku), 3x150kg (pásek), 3x155kg, 3x157kg, 2x3x150kg - dobré to bylo, cca 7kg nad plánem
2. bench - 10x20, 8x40, 8x60, 6x75, 3x90, 3x95, 3x97, 3x100, 3x3x95kg
3. safety bar squat - 5x50, 5x70, 5x90, 4x105, 3x120, 4x2x130kg - tohle nic moc, cca 12kg pod plánem, snad poprvé jsem jel tenhle cvik s vyšší vahou a dost mi to dalo zabrat, navíc osa na hovno, už od 100kg pružila jak prase, dost to prověřilo core
4. hip trust - 6x10 (2série rozcvik)
5. zákopy v sedě

Přestože jsem nedojel všechny doplňky, tak jsem to už ukončil, začínalo se mi dělat blbě z toho vedra.
V pondělí jsem byl odpoledne u zubaře na resekci sedmičky vlevo dole, mám v držce 3 stehy, ale naštěstí můžu relativně v pohodě fungovat, nic mě nebolí a hojí se to dobře, akorát k večeru už trochu odpadávám
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2019 11:48 am    Předmět: Odpovědět s citátem

2.8.2019

1. lowbar dřep - 2x5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 5x110, 3x130kg (bez pásku), 3x150kg (pásek), 3x152kg, 3x155kg, 3x157kg, 3x150kg - tuhé, ale všechno stejně těžké
2. GHR - 4x (8,7,6,6 opáček)
3. pullover přes válec - 4x10
4. bradla triceps na stroji s protizátěží - 8s x 5opak - protizátěž 40kg, 30kg, 6x20kg - před každou sérkou předúnava na bradlech s bw - postupně 2,2,3,3,4 a 4 opáčka - postupně to snad půjde, ale ten pocit, že si něco utrhnu mezi ramenem a kozou stále přetrvává
5. rozpažky s jednoručkama na rovné lavici - 5x10
6. stahování protisměrných kladek - záda - 6x10


Naposledy upravil spekounP dne po srpen 05, 2019 5:46 am, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Turakam


PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2019 2:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

A to tak nutne potrebuješ dávať kliky na bradla? Načo, keď ti to zjavne nerobí dobre/nesedí anatomicky? Zarad radšej militarko, však nechodíš na ramena pomaly nist.
_________________
"I guess he’s taking Hunt to Takedown City, where the pain is free and the hits are plenty."
On to Turakam nemyslí zle, občas jsou ty jeho poznámky na ránu, ale většinou jsou dost na místě. To je takový náš Dr. House
"Conor Bless"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 5:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Turakam napsal:
A to tak nutne potrebuješ dávať kliky na bradla? Načo, keď ti to zjavne nerobí dobre/nesedí anatomicky? Zarad radšej militarko, však nechodíš na ramena pomaly nist.


Hele ten problém, který mám a který se nejvíc projevuje u bradel, souvisí se všemi tlakovými cviky a celý trénink je postavený tak, abych ty disfunkce postupně odstraňoval. Celý trénink mám napsaný od Raptora a všechny cviky na horní polovinu těla směřují k tomu, abych opravil věci, na který jsem dlouho prděl a dojebal si rameno.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 5:53 am    Předmět: Odpovědět s citátem

4.8.2019

1.sumo tahy s pauzou - 2x5x50, 5x70, 5x90, 5x110, 5x130, 4x150, 3x170, 2x190, 2x200kg (pásek), 2x205kg, 2x195kg
2.spoto bench - 10x20, 10x40, 8x60, 5x75, 3x90, 2x95, 2x97, 2x100, 2x95
3.hip trust - 5x10
4.GHR - 4x6
5.mrtvý tah na jedné noze s osou - 5x8
6.obrácené rotace - 3x12
7.stahování protisměrných kladek na záda - 3x12


Naposledy upravil spekounP dne st srpen 07, 2019 5:50 am, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Turakam


PříspěvekZaslal: po srpen 05, 2019 9:00 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha, jasan, chápem.
_________________
"I guess he’s taking Hunt to Takedown City, where the pain is free and the hits are plenty."
On to Turakam nemyslí zle, občas jsou ty jeho poznámky na ránu, ale většinou jsou dost na místě. To je takový náš Dr. House
"Conor Bless"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st srpen 07, 2019 5:55 am    Předmět: Odpovědět s citátem

6.8.2019
včera testy komplet trojboj - měl jsem jít od každé disciplíny 3 jedničky se stejnou vahou, problém byl trochu s určením té správné váhy

1.dřep - 5x30, 5x50, 5x70, 5x90, 5x110, 3x130 (bez pásku a návleků), 2x150 (pásek, SBD), 1x165kg, 1x175kg, 1x180kg (tohle už bylo bohužel moc), 1x175kg
2.bench - 10x20, 10x40, 8x60, 5x75, 3x90, 1x100, 1x107kg (lehký), 1x112kg (těžký, přestřelený), 2x1x110kg
3.sumo tahy - 5x60, 5x80, 5x100, 5x120, 5x140, 4x160, 3x180, 2x200 (bez pásku), 1x220kg, 3x1x230kg (první série gut, poslední série už byly trochu hvězdičky)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: st srpen 07, 2019 6:50 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nahodou z toho vysiel pekny total
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vlk#


PříspěvekZaslal: st srpen 07, 2019 11:19 am    Předmět: Odpovědět s citátem

pěkný základ! a až s tou novou vykompenzovanou technikou na všem přihodíš dvacku, tak budeš na svým ;)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá srpen 09, 2019 6:14 am    Předmět: Odpovědět s citátem

vlk# napsal:
pěkný základ! a až s tou novou vykompenzovanou technikou na všem přihodíš dvacku, tak budeš na svým ;)


tak nevím jestli to mám brát jako provokaci?
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: pá srpen 09, 2019 6:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

8.8.2019

1.dřep - pětky do 5x130 (bez pásku), 5x140kg (pásek), 5x145kg, 5x147kg, 5x140kg - dřepy bolavé
2.bench - 10x20kg, 10x40kg, 8x60kg, 5x75kg, 4x87kg, 3x95kg, 3x100kg, 3x102kg, 3x100kg - benche pomalu lezou nahoru
3.pullover přes válec - 4x10-12
4.rozpažky s jednoručkama na rovné - 4x10
5.stahování horní kladky záda (paralel úchop) - 6x8-10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: