Treningovy log - dostat se do formy



 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Treningovy log - dostat se do formy  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Treningovy log - dostat se do formy
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Apofis


PříspěvekZaslal: ne září 08, 2019 7:10 pm    Předmět: Treningovy log - dostat se do formy Odpovědět s citátem

Ahoj, budu si sem psát nejaky prehled treninku, hlavne teda pro sebe. Kdyby to nekoho zajímalo, coz silne pochybuju, muze mi sem psat svoje moudra.

Vychozi:
TH: 105,5 kg
Maxima aktuální: Benč 140-145, Dřep 170 MT 200, MP:85


Chtel bych se dostat na 95kg a maxima 150 benč, drep 190 a MT 230

Je to sice uplne obracena rovnice, ale nejaky cil mit musim :)

Dnesni trenink 8.9.2019

Benč 4x5-6 110kg
Drep 2x5 60, 1x6 100
Trap bar deadlift: 120x5, 160x4, 200x3
Predkopavani 3x8
Nejaky bricho 3x


Vse lehke zatim.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Apofis


PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 9:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

T2 11.9.

Tlaky na MP v sede před hlavu
40x10, 60x10, 80x6,80x6, 60x10
Shyby nadhmat na siroko
4x6 BW
Drep vzperacsky
100x6,120x6,120x6
Bricho 3x
Tric. JC za hlavou 4x6-8 (15,22,5)
Tric. kladka 3x


Trochu lehci objemovy trenink.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Peter Ustinov


PříspěvekZaslal: čt září 12, 2019 9:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zacinej nohama
A nedavej jim min nez benchi
_________________
Padre vám možná řekne, co je peklo, ale já vám ho ukážu!
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Advokát


PříspěvekZaslal: pá září 13, 2019 11:07 am    Předmět: Re: Treningovy log - dostat se do formy Odpovědět s citátem

Apofis napsal:


Je to sice uplne obracena rovnice, ale nejaky cil mit musim :)



Pokud máš nějaký vyšší procento tuku a nechceš bejt nějak ultravysekanej, tedy pokud je cíl mít tak 15 % BF, vůbec bych se toho při těchto výkonech nebál, pokud bude trénink a strava dávat smysl. :) Pokud ale půjdeš třeba keto a kulturistickej split, tak půjde síla pravděpodobně do hajzlu. :)

Podle mě je naprosto reálný stahovat tuk a u toho sílit, za předpokladu, že jedinec není už hodně silnej (750+ total) a hodně odtučněnej (pod 15 % tuk).

Velice pravděpodobně se ti brzo zlepší mrtvola, protože se do ní líp "poskládáš", a to ve výsledku pomůže zlepšení dřepu.

Takže jen směle do toho.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Apofis


PříspěvekZaslal: pá září 13, 2019 8:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky za podporu. Jinak nohy cvičím, ale nebaví mě klasicky


T3 Pátek


Split dřep 4x8 (25,50kg)

Dřepy s vlastní vahou 40x

Pritahy v sedě s oporou o hrudník 4x8

Benč 2x60x10, 1x100x6, 1x120x3, 1x130x3, 130x3

Břicho 4x

Bic. JC ve stoje 4x8 (15,20,22,5,20)



V tydnu je to na nic jak malo spim. V nedeli to tam nasekam :-))
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Apofis


PříspěvekZaslal: ne září 15, 2019 3:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

T4 - Neděle

Protahovani a válení s foam 15 min

Mrtvé tahy 60x10, 100x5, 140x4, 170x3, 170x3
Tlaky JC na sikmé 4x8-15 40kg
Hyperextenze 3x10 BW
Stahovani horni kladky podhmatem 3x12-15
Unožování 3x12
Upazovani ve stoje 4x8 (15-20kg)
Bricho lehce 2x

Mno energie byla, ale tahy moc lehky nebyly. Nedokazu se jeste poradne do tahu posadit. Priste si dam vic opakovani s lehci vahou a pilovat techniku.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Treningovy log - dostat se do formy
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: