Pajasův log


Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 159, 160, 161 ... 166, 167, 168  Další
 
odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Pajasův log  Úvodní stránka -> Osobní tréninkové logy -> Pajasův log
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Turakam


PříspěvekZaslal: ne leden 26, 2020 9:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Super, ide to nahor aj na tlakoch!
_________________
"I guess he’s taking Hunt to Takedown City, where the pain is free and the hits are plenty."
On to Turakam nemyslí zle, občas jsou ty jeho poznámky na ránu, ale většinou jsou dost na místě. To je takový náš Dr. House
"Conor Bless"
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st leden 29, 2020 10:16 am    Předmět: Odpovědět s citátem

28.1.2020

1.sumo tahy - 5x60, 5x80, 5x100, 5x120, 3x140, 3x160, 3x180, 3x200, 2x220 (bez pásku), 1x240kg
2.tahy z deficitu (2gumy) - 5x100, 5x120, 3x140, 3x5x160kg
3.pressy ve stoje - 6x50, 3x6x55, 2x6x57kg
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt leden 30, 2020 2:54 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

30.1.2020

1.lowbar dřep - up to 3x130kg (bez pásku a návleků), 2x150kg (bez pásku), 5x2x157,5kg, 2x2x150kg
2.bench - up to 3x87,5kg, 2x3x92,5kg, 5x3x97,5kg, 1x3x92,5kg
3.mobilita hrudní páteře + protažení ramena a kozy - pullovery přes válec + rozpažky s jednoručkama na rovné lavici
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po únor 03, 2020 12:18 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

1.2.2020
celej dne jsem skládal dříví, takže večer jsem se šel jen lehce protáhnout
bench - 5x5x87,5kg
bulharský dřep - 5x10 - hnus fialovej

3.2.2020
1.dřep - up to 3x130, 1x150, 1x160 (bez pásku), 4x3x135kg (bez pásku) - kontrolovaná negativka a důraz na maximální zrychlení pozitivní fáze
2.bench - 3x3x90kg, 3x3x92kg - opět důraz na rychlost - lítalo to docela dobře
3.RDL (činka na 10cm boxu) - 5x3x130kg
4.aktivace lopatek + shyb - 5x5
5.pullover přes válec
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt únor 06, 2020 4:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

6.2.2020
včera jsem byl u Raptora, aplikoval na mě tu svojí sadomasochistickou pomůcku, který říká masážní pistole.
zjistil jsem že moje pravý boční stehno je jeden velkej trigger point, byla to výživná půlhodinka plná bolesti
dneska ráno jsem vstal jak znovuzrozenej

1.sumo tahy do kolen s pauzou - 5x3x170kg
2.press ve stoje - 3x50kg, 5x50kg, 7x50kg, 9x50kg, 8x50kg, 6x50kg, 6x50kg
3.sumo tahy z podložky (cca 7cm) - 5x3x195kg
4.rozpažky s jednoručkama na lavici - 3x10
5.upažování ve stoje - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: so únor 08, 2020 10:24 am    Předmět: Odpovědět s citátem

7.2.2020

1.lowbar tempo dřep - up to 2x130kg, 2x2x140kg (bez pásku), 2x2x150kg (pásek) - super trénink, po té masážní pistoli jak znovuzrozeny
2. tempo bench - up to 2x80kg, 2x85kg, 2x90kg, 2x95kg, 2x2x100kg - taky gut
3.deadlift s osou na jedné noze - 5x5 up to 5x40kg
4.francouze tricak - 4x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po únor 10, 2020 8:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

10.2.2020

1.lowbar drep - up to 2x160, 3x2x162kg
2.bench - 3x90, 7x90, 5x90, 8x90, 4x90, 9x90, 6x90 - taková hnusná Sheiko pyramida, je úžasný, jak se tělo samo nastaví na určitý počet opakování, který má odjet
3.RLD - 4x3x130kg - měl jsem jet z bedynek, ale nebyla šance, všechno obsazeny, tak jsem to dal že země.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: út únor 11, 2020 8:58 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

11.2.2020

1.sumo tahy - up to 5x180kg, 5x3x192kg (pásek, úchop dnes trpěl, hrnuly se mozoly na palcích a to bolí jak prase, musím to orezat)
2.press ve stoje (činka na kořen nosu) - 2x5x50kg, 4x3x57kg
3.rozpazky na rovné lavici - 5x8
4.supersety upazovani zadní ramena + upazovani ve stoje - 5x10+10
5.zakopavani v leze - 6x8
6.bulharsky drep - 6x5
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: čt únor 13, 2020 5:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

13.2.2020

1.lowbar drep - 3x140kg, 7x140kg, 5x140kg, 8x140kg, 4x140kg, 9x140kg, 6x140kg - tak to byl hnus velebnosti, tahle pyramida u drepu supervyzivna
2.bench - 2x100kg, 4x2x102kg
3.RDL na jedné noze s osou - 5x5
4.kompenzacky
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: so únor 15, 2020 8:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

15.2.2020

1.lowbar drep - up to 2x3x140kg (bez pásku), 3x3x147,5kg (pásek) - důraz na max rychlost pozitivní faze
2.bench - 3x90kg, 4x3x92.5kg, 3x95kg - důraz na rychlost
3.pauzovany sumo tah - 5x3x170kg

super trénink


Naposledy upravil spekounP dne po únor 17, 2020 5:04 pm, celkově upraveno 1 krát
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: po únor 17, 2020 5:03 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

17.2.2020

1.sumo tahy - up to 5x180kg, 3x200kg (bez pásku), 4x2x220kg
2.press ve stoje - 7x3x55kg (1opacko = 1plny rozsah +1na kořen nosu)
3.shyby s dopomoci - 4x8
4.pritahy spodní kladky v sedě na uzko - 4x8
5.bulharsky drep - 7x5
6.zakopy v leze - 5x10
7.polomosty na jedné noze - 3x10
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st únor 19, 2020 2:45 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

19.2.2020

1.lowbar tempo drep (4s negativka) - up to 2x3x130kg (bez SBD, bez pásku), 3x3x140kg (SBD, bez pásku), 2x3x150kg (pásek)
2.bench - 2x4x90kg, 2x3x95kg, 2x2x102kg, 2x1x107kg, 2x2x102kg
3.RLD na jedné noze s osou - 5x6
4.kompenzace vršek
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
decarabas


PříspěvekZaslal: st únor 19, 2020 2:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Pajas, kvoli comu si zaradil DL na jednej nohe? Videl som, ze aj Mira to teraz casto praktizuje.
_________________
Voda je mokrá, nebe je modrý a ženský mají tajemství. Koho to sere?

(Joe Hallenbeck - Posledny skaut)
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st únor 19, 2020 3:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zapojujes zadní stranu stehna a prdel. Hlavní vtip je v tom, že je to unilateralni cvik a dost musíš řešit stabilitu. Já mám problém s pravou nohou, kde nefunguje zadek a pretezuje se celý řetězec svalů na noze + naprd stabilita chodidla.
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
spekounP


PříspěvekZaslal: st únor 19, 2020 3:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ze stejného důvodu jedu bulharský drep
nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma - Pajasův log Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 159, 160, 161 ... 166, 167, 168  Další
Rychle na stránku:


 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru




Populární značky: