|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Poman

|
Zaslal: st září 24, 2008 11:16 am Předmět: |
|
|
Rondo už je daleko...
Zacharo:Tos měl kliku teda:)
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
Scierx

|
Zaslal: čt září 25, 2008 2:10 pm Předmět: |
|
|
| Zacharo napsal: | | Scierx napsal: | čuste, znáte někdo posilovny:
Posilovna Pod hradem, Údolní 3, 602 00 Brno
Veveří 70, Brno, 611 80 -- posilovna - Veveří 70
studuju na MU a mám možnost si dát jako předmět posilování (v rámci celouniverzitního tělocviku) a můžu si vybrat z jedné z těchto dvou... |
Pod hradem je to ok, vloni jsem tam měl TV a letos budu mít zas. Sice menší a chybí stojan na dřepy, ale víceméně jsem si tam vždycky zacvičil. O posilovně na Veveří ani neuvažuj, protože je to na právnické fakultě a podle toho to taky vypadá (: |
jo dik. už jsem si to registroval jako TV a v pondělí tam byl. Budu tam chodit jenom jednou týdně, tak tam budu asi cvičit hrudník a ruce.. to se tam celkem dá. Jednou týdně pak budu chodit doma (Frýdek-Místek) a jednou ještě v Brně, zatim uvažuju o posilce Průvan - mam to 12 min. tramvají a za 40 Kč to tam nevypadá špatně. Nevíte ještě někdo o nějaké podobné? _________________ [url=http://www.sloganizer.net/en/][img:f036511df9]http://www.sloganizer.net/en/style3,scierx.png[/img:f036511df9][/url]
|
|
| nahoru |
|
 |
CrazyLom

|
Zaslal: čt září 25, 2008 2:37 pm Předmět: |
|
|
nevíte někdo, jestli je u poříčí nějaká dobrá posilka? _________________ Mám za přátele marnotratné muže
z nás každý rád svou hřivnu zakopá
my do svých vlasů vplétáme si růže
a po nás? Což! Ať přijde potopa!
|
|
| nahoru |
|
 |
aaafernando

|
Zaslal: čt září 25, 2008 3:39 pm Předmět: |
|
|
| CrazyLom napsal: | | nevíte někdo, jestli je u poříčí nějaká dobrá posilka? | mno kousek do tam je na pionyrsky blue gym...super poska... _________________ jednou budu velký...
|
|
| nahoru |
|
 |
YUD

|
Zaslal: čt září 25, 2008 3:52 pm Předmět: |
|
|