Posilovny v Brne

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 83, 84, 85  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Posilovny v Brne  Úvodní stránka -> Ostatní - kulturistika -> Posilovny v Brne
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Poman

PříspěvekZaslal: st září 24, 2008 11:16 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Rondo už je daleko...

Zacharo:Tos měl kliku teda:)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit WWW stránky autora
Scierx

PříspěvekZaslal: čt září 25, 2008 2:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zacharo napsal:
Scierx napsal:
čuste, znáte někdo posilovny:

Posilovna Pod hradem, Údolní 3, 602 00 Brno

Veveří 70, Brno, 611 80 -- posilovna - Veveří 70

studuju na MU a mám možnost si dát jako předmět posilování (v rámci celouniverzitního tělocviku) a můžu si vybrat z jedné z těchto dvou...

Pod hradem je to ok, vloni jsem tam měl TV a letos budu mít zas. Sice menší a chybí stojan na dřepy, ale víceméně jsem si tam vždycky zacvičil. O posilovně na Veveří ani neuvažuj, protože je to na právnické fakultě a podle toho to taky vypadá (:

jo dik. už jsem si to registroval jako TV a v pondělí tam byl. Budu tam chodit jenom jednou týdně, tak tam budu asi cvičit hrudník a ruce.. to se tam celkem dá. Jednou týdně pak budu chodit doma (Frýdek-Místek) a jednou ještě v Brně, zatim uvažuju o posilce Průvan - mam to 12 min. tramvají a za 40 Kč to tam nevypadá špatně. Nevíte ještě někdo o nějaké podobné?
CrazyLom

PříspěvekZaslal: čt září 25, 2008 2:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

nevíte někdo, jestli je u poříčí nějaká dobrá posilka?
a po nás? Což! Ať přijde potopa!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
aaafernando

PříspěvekZaslal: čt září 25, 2008 3:39 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

CrazyLom napsal:
mno kousek do tam je na pionyrsky blue gym...super poska...
YUD

PříspěvekZaslal: čt září 25, 2008 3:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

CrazyLom napsal: