Technika benche

Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

odeslat nové téma  Odpovědět na téma - Technika benche  Úvodní stránka -> Trénink -> Technika benche
Rychle na stránku:
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Gohan

PříspěvekZaslal: st květen 20, 2009 8:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No já jsem dneska dla maxko a nehorázně mě po odložení do stojanu zabolelo zápěstí (a možná i lokty, to už nevím) a tak když jsem přišel domů řekl sem si že si nějaké koupím, ale pak mě napadlo že se nejdřív zeptám na radu, protože jsem chudý student, jestli se víc vyplatí na zápěstí nebo na lokty :D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bikon

PříspěvekZaslal: st květen 20, 2009 8:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Gohan napsal:
No já jsem dneska dla maxko a nehorázně mě po odložení do stojanu zabolelo zápěstí (a možná i lokty, to už nevím) a tak když jsem přišel domů řekl sem si že si nějaké koupím, ale pak mě napadlo že se nejdřív zeptám na radu, protože jsem chudý student, jestli se víc vyplatí na zápěstí nebo na lokty :D

na lokty neoprenovy bandaze (stejne, jako na kolena) :). bacha na spravnou velikost :) a super vec podle me. neopreny na lokty beru skoro jako povinnou vybavu na aspon trosku tezsi tlaky nebo tric cviky :D. ale taky to neco stoji ..
co se tyka boleni zapesti pri odkladani (trocha bylo citit i pri tlacich, ale to odkladani sem se dycky bal :D) - dost sem se s tim trapil par mesicu zpatky. kdyz sem na cas zhodil vahu, tak se to uklidnilo - cca mesic to chtelo. ted uz o tom snad na cas budu mit zas klid ..
ursus.

PříspěvekZaslal: st květen 20, 2009 8:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

JAK BENCHOVAT

tutorial

Mafox

PříspěvekZaslal: čt květen 21, 2009 4:56 am    Předmět: jak postupovat Odpovědět s citátem