|
|
|
| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
daymoon
Moderátor

|
Zaslal: po září 26, 2011 5:19 pm Předmět: |
|
|
Tréninkový den: 659 - 26.9.2011
boxing
5 minut rotoped
kombinace přední direkt-obrana
kombinace levá-pravá-obrana
kombinace levá-pravá-obrana na lapy 2x
podobné kombinace do pytle 2x
obrana vytáčení
švihadlo
kliky na kloubech 3x20
dřepy 2x20
Dnes jsem byl sám student na celé lekci. Docela to šlo, ale obecně kombinace nohy a ruce mi dělají problémy. Musím na to fest myslet a je zajímavý, že jak se mi unaví tělo, jde to hlavě hůř. Dokud můžu s dechem, tak to jde a jak začnu zkomírat, jde to do kytek. _________________ Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•` (¸.•` *daymoon*´¨)¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
|
|
| nahoru |
|
 |
| |  |
daymoon
Moderátor

|
Zaslal: út září 27, 2011 5:27 pm Předmět: |
|
|
Tréninkový den: 660 - 27.9.2011
P90X, tyden 2, den 1
Chest and back
AB ripper X
Průsery v práci, tak jsem se z toho trochu vycvičil. Bylo to brutální, jednu chvilu jsem myslel, že budu regulerně zvracet, ale ustál jsem to. Skoro všude to bylo lepší než minule, ale druhý kolo těžký. Zítra do práce a místo dovolené ve čtvrtek a pátek taky do práce. _________________ Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
|
|
| nahoru |
|
 |
daymoon
Moderátor

|
Zaslal: čt září 29, 2011 3:28 pm Předmět: |
|
|
Tréninkový den: 661 - 29.9.2011
P90X, tyden 2, den 2
Shoulders & arms
AB ripper X
Parádní trénink opět, makačka, ale s předchozím se to nedá srovnat. Zítra bude joga, už teď se těším, i když je to maso _________________ Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
|
|
| nahoru |
|
 |
daymoon
Moderátor

|
Zaslal: pá září 30, 2011 4:42 pm Předmět: |
|
|
Tréninkový den: 662 - 30.9.2011
P90X, tyden 2, den 3
Yoga X